Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

Hogyan készíthetek adatbázis mentést?

A bejelentkező ablakban a Karbantartás funkcióba belépve, a Karbantartás menüpontban találjuk az Adatbázis mentése opciót.

A megjelenő ablakban a Cég (adatbázis) legördülő menüben válasszuk ki az ‹összes› opciót, majd a Mentési útvonal melletti mezőben adjuk meg a mentés helyét. Javasoljuk a ... keresőgomb használatával kiválasztani a mentés helyét a számítógépen. Fontos, hogy olyan helyet válasszunk, melybe biztosan van jogosultságunk írni!

Ezt követően a Rendben gomb megnyomása után megkezdődik az adatbázis mentése.

A program automatikusan minimum két adatbázis mentés fájlt készít:

  1. KronosAdmin.bak = rendszer adatbázis mentése;
  2. Kronos0001.bak = az első cég adatbázis mentése.

Több céges rendszer használata esetén minden egyes cégről külön mentési állomány készül (Kronos0002.bak, Kronos0003.bak, stb.).

A mentés visszatöltése során mindig a rendszer adatbázis visszatöltésével kell kezdenünk, utána következhetnek az egyes cégek.