Milyen módon kaphatok segítséget, amikor már használom a programot?
A vásárlástól számított fél éven belül - a szoftver frissítéssel együtt - minden felhasználó díjmentesen jogosult telefonos ill. az internetes kommunikációs csatornákon munkaidőben a szoftver működésével és kezelésével kapcsolatos kérdésekben terméktámogatásra.
Eseti térítés ellenében arra is van lehetőség, hogy helyszíni kiszállással, vagy (a technikai feltételek fennállása esetén) interneten keresztül történő távoli eléréssel szüntessük meg a keletkezett problémát.
Az ingyenes időszak lejártát követően ezt a szolgáltatást a Szoftver követési- és támogatási szolgáltatás keretében, díjfizetés mellett biztosítjuk. Minden beérkező kérdésre válaszolunk, minden észrevételt örömmel fogadunk.
Természetesen a cég a szoftver "nem fizető" felhasználóit sem hagyja magára. Eseti frissítésre is lehetőség van, amennyiben valamely későbbi verzióban a felmerült probléma már javításra került.