Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

Mit jelent a "Nincs szállító meghatározva" hibaüzenet rendelési összesítő futtatásakor?

Ez a hibaüzenet a rendelés összesítő futtatásakor jelenik meg, amennyiben az érintett cikk törzslapján nincs meghatározva egy alapértelmezett szállító sem. Ezt - ahogy az az üzenet írja is - menet közben is lehet pótolni.

A hiányosnak jelölt cikken az egér jobb gomb » Jelölt cikk megtekintése funkcióval meg lehet nyitni a cikk törzslapját, és ott a Szállítói adatok fülre kattintva, az Alapértelmezett szállító mezőbe fel kell vinni a beszállítót (ki kell választani a listából a mező melletti ... gombra kattintva), majd Ment, bezár.

Ezután már folytatható a rendelési összesítő, és a rendszer le tudja generálni a szállítói megrendelést a háttérben.

Menet közben is lehet változtatni a rögzített beszállítón, ha adott esetben máshonnan rendelik meg a terméket. A rendelés összesítő Szállítói rendelés adatainak megadása pontjában, az érintett termék szállítója melletti jelölőnégyzetet bepipálni, majd egér jobb gomb » Kijelölt szállító cseréje partnertörzs alapján (vagy ha már volt beszerzés a másik beszállítótól, akkor korábbi beszerzések alapján) » aktuális szállító kiválasztása, majd Rendben (kiválaszt). Ezután folytatható az összesítő a következő lépéssel.