Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

v2.1.54

megjelent: 2014 december

Kiemelt újdonságok

  • EAN-13 vonalkód kezelés
  • E-számla kezelés a Számlaközpont ZRt-vel
  • Telephelyenként eltérő árak kezelése
  • Kiszállítás több raktárból (raktárközi mozgások automatikus generálása)
  • Kiskereskedelmi értékesítés ablak
  • Projekt kezelés

Kiemelt újdonságok részletesebben

  • EAN-13 vonalkód kezelés
    Többféle vonalkód közül választhatunk: tipikusan az EAN-13 az elterjedt Európában, de beállíthatjuk az UPCA (Észak-Amerika), illetve Code 39 vonalkód szabványt is
  • A nyomtatott EAN-13 vonalkódok esetén beállíthatjuk a vonalkód magasságát (kisméretű címkéken nem fér el a magas vonalkód)
  • [Beállítás] » Törzsadatok beállításai » Vonalkód beállítások » Vonalkód típus
  • E-számla kezelés a Számlaközpont ZRt-vel
    Telephelyenként eltérő árak kezelése
    Kiszállítás több raktárból (raktárközi mozgások automatikus generálása)
    Normál esetben csak egy raktárból lehet árut kiadni (egy bizonylaton csak egy raktár adható meg). Bizonyos esetekben hasznos lehet az alábbi funkció, amely révén akár több raktárban található cikkeket tudunk értékesíteni egyetlen vevői szállítólevél készítésével. A funkció lényege, hogy az alábbi beállítás bekapcsolása esetén, a szállítólevél mentése előtt a rendszer megvizsgálja, hogy a bizonylaton szereplő, de a kijelölt raktárban nem található cikkek más raktárakban rendelkezésre állnak-e. Amennyiben igen, akkor automatikusan raktárközi mozgás bizonylatokat generál a rendszer, amellyel ezeket a cikkeket a másik raktárból a bizonylaton megadott raktárba mozgatja.
  • [Beállítás] » Események, bizonylatok beállításai » Készletkezelés » Készlethiány esetén raktárközi mozgatások engedélyezése
  • Kiskereskedelmi értékesítés
    Projekt kezelés
    Projekteket a rendszer egészében használhatjuk (pénzügy, vezetői információ)
  • A bizonylat sorok projekthez rendelése egységesen a gyűjtőkód ablakban történik (a többi gyűjtőkóddal együtt)
  • A projekt űrlapon az adott projekttel kapcsolatos összes fontos adat látszódik (összesítő lap: terv, bevétel, költségek, eredmény)
  • A projekt űrlapon további újdonságok: extra adatok, csatolás, CRM, Új bizonylat, projekt státusz
  • A projekthez kapcsolt összes bizonylat látszódik a „Bizonylatok” fülön, ahonnan a részletes bizonylat űrlap is megtekinthető

Cikk, cikkcsoport

  • Extra adatainkat kategorizálhatjuk a "Kategória” mező segítségével. Ennek jelenleg az extra adatok webáruházba történő feladásakor van jelentősége, ugyanis a cikk export fájlban az extra adat kategória kódja is megjelenik. Ezen kívül a lista típusú extra adatok esetén lehetőségünk van a nem használt elemek törlésére: Törzsadatok » Extra adatok » Extra adatok sablonjai
  • Cikk keresőben újabb oszlop választható ki: "rend.m.egység" = szállítói rendelés mértékegysége
  • Cikkszám generálás során a cikkcsoport kódokat is figyelembe tudja venni a rendszer. Az új beállítás révén megadható, hogy új cikk felvitelekor – cikkszám generáláskor a cikkcsoport kód figyelembe vétele – a generált cikkszám milyen eljárás szerint jöjjön létre: [Beállítás] » Törzsadatok beállításai » Cikk beállítások » Cikkszám generálásakor a cikkcsoport figyelembe vétele
    A cikk űrlapon lévő szállítói adatok űrlapon újabb mezők is kitölthetőek:
    Maximálisan rendelhető mennyiség: a szállítótól maximálisan rendelhető mennyiség
  • Árkalkuláció: normál esetben a cikk űrlapon állítható be az árkalkuláció (az eladási árak számítása képlet segítségével). Bizonyos esetekben azonban előfordulhat, hogy a különböző szállítók esetén eltérő képlet alkalmazására van szükség (pl. akitől olcsóbban tudjuk beszerezni, nagyobb árrést alkalmazunk). Erre nyújt lehetőséget a szállítóhoz megadható árkalkuláció. Az így beállított árkalkulációnak az alábbi esetben van jelentősége: amennyiben be van állítva az "Alapértelmezett szállító beállítása" opció, valamint szállítói árlista importálást hajtunk végre, és az import fájlban a megadott árkalkuláció eltér a cikk űrlapján lévő árkalkulációtól, valamint a szállító lesz az alapértelmezett, akkor a rendszer automatikusan kicseréli a cikk űrlapján megadott árkalkulációt a szállítónál megadott árkalkulációra. Ugyanez történik, ha a cikk űrlapon módosítja a felhasználó az árkalkulációt. Ha a szállítónál nincs árkalkuláció megadva, akkor nem történik változtatás.

Bizonylatkezelés

  • Visszáru kezelésben történt változások: amikor a visszáru NEM korábbi szállítólevél felhasználásával készül, akkor nem zárja le a visszárut (így a számlában felhasználható). Amikor a visszáru korábbi szállítólevél felhasználásával készül, akkor viszont lezárásra kerül a visszáru (ez változás a korábbiakhoz képest).
  • A jótállási jegy nyomtatványban történt változás: receptúrás cikkek esetén az egyes reeceptúra elemek után egy külön sorban megjelenik az adott cikkhez beállított garancia megjegyzése
  • Bizonylat sor oszlopok között a "Felh." oszlop átnevezésre került, a mostani neve: "Van forrás biz." - jelentése: a bizonylat sor korábbi bizonylat sor felhasználásával jött létre
  • Szerviz űrlapon a munkalapra kiadva táblázaton dupla kattintásra megnyílik az adott bizonylat
  • "Új bizonylat" készítés menüben (pl. CRM-ben, Bizonylat keresőben) a megjelenő táblázat bal alsó sarkában megjelenik a "Testreszabás" gomb, így bármikor testre szabható
  • A bizonylat készítésekor megjelenő devizanem választó ablakban a kiválasztott partner származási helyétől függően - idegen deviza választása esetén - a "A bizonylaton az ÁFA kulcs szerepeljen" mező értéke automatikusan kijelölésre kerül, azaz külföldi partner esetén áfa mentes lesz.
  • A borítékos számla nyomtatványban megjelenik cégünk EU adószáma, Swift, IBAN számok, valamint a vevő kódja
  • A cikk címke nyomtatásban lehetőségünk van tekercses címkét választani (40x30mmm) az eddigi A4 lapra nyomtatott címkék mellett. Ezen kívül – amennyiben egy adott bizonylat alapján nyomtatunk – beállíthatjuk a „Bizonylat sor felviteli sorrendje szerint” sorrendet is.
  • Vevői ajánlat készítésekor a partnernél megadott fizetési feltétel megjelenítése a megjegyzés mezőben. A fizetési idő a partner űrlapján adható meg, ennek figyelembe vételével a rendszer automatikusan eltárolja a fizetési feltétel szövegét a megjegyzés mezőben (ezt a mezőt a kezelő még módosíthatja - ha a megjegyzés mező nem üres, a szöveg végére, új sorba illeszti a fizetési feltételt). Pl. "Fizetési feltétel: átutalás 10 nap" formában, ahol az "átutalás" = fizetési mód mező, "10 nap" = fizetési határidő: [Beállítás] » Események, bizonylatok beállításai » Ajánlatok » Ajánlat készítésekor a fizetési feltétel megjelenítése a megjegyzés mezőben
  • Vevői ajánlat esetén az opciós tételek értélét a program eddig nem számította bele a végösszegbe. Egy új beállítás révén, lehetőség van arra, hogy ezen működést megváltoztassuk: [Beállítás] » Események, bizonylatok beállításai » Ajánlatok » Az opciós tételek értékének beleszámítása a végösszegbe
  • Olyan bizonylat készítésekor, amely befolyásolja a mérlegelt átlagárat, a bizonylat sor felviteli ablak felső részén piros színű üzenet jelenik meg („A mérlegelt átlagár változni fog!”)
  • Mostantól lehetőség van számlázás nélküli készlet-kezelés modult vásárolni (külön kérésre az alaprendszer részét képező kimenő számlázás kikapcsolható, így nem szükséges bejelenteni a programot NAV-nak)

CRM, Szerviz

  • Kiadás raktárból szerviz készletre bizonylat nyomtatásakor újabb nyomtatvány közül választhatunk: „Kiszedési bizonylat (raktárhely)”
  • Beállíthatjuk, hogy új CRM sor felvitelekor mi legyen az 'E-mail küldés (felelős/címzett)' opció alapértelmezett értéke: [Beállítás] » Ügyfélkapcsolat (CRM) » Alapértelmezett 'E-mail küldés (felelős/címzett)
  • A CRM űrlapon a sorok táblázatban az oszlopok között látható az „E-mail küldés felelősnek” illetve „E-mail küldés kapcsolattartónak” mező.

Egyéb

  • Menürendszer egy része átalakult: a felső menüsoron lévő menüpontok némelyike átkerült más menüpontokba. Az átalakítás célja az volt, hogy a logikailag egymáshoz tartozó funkciók egyetlen menüpontba kerüljenek (pl. az összes, készletekkel kapcsolatos funkció átkerül a bal oldali „Készletmozgások” menücsoportba). A változások:
    „Egyéb” menüben lévő alábbi készlet funkciók átkerültek a „Készletmozgások” » „Egyéb” menübe:
    Raktárhelyek listája
  • Min/opt/max készletszint beállítása
  • Lista az elmentett készletek alapján
  • Készlet állapot mentése
  • „Egyéb” menüben lévő nyugta funkciók átkerültek az „Eladások” » „Egyéb funkciók” menübe
  • „Egyéb” menüben „SQL parancs futtatása…” funkció átkerült a „Rendszer” menübe
  • „Egyéb” menü új neve: „Export/import”, és csak az adatok exportálását és importálását végző funkciók találhatók itt
  • A rendelés feldolgozás funkcióban, a „Vevői megrendelések összesítés – szűrés” ablakban az alsó táblázat egy újabb oszloppal bővül („Szállító neve”), ahol annak a szállító partnernek a neve jelenik meg, akitől megrendelésre került az adott tétel (a rendelés feldolgozás javaslatadási funkciójával). Amennyiben több szállítótól is történt rendelés, akkor a „Szállító neve” oszlopban a neve után megjelenik, hogy hány szállítótól (pl. "Gipsz Rt. (2)", ez a szöveg, ez jelzi a kezelőnek, hogy nem csak egy szállítótól történt az adott tétel megrendelése.
  • Tárgyi eszköz modulban, az ÉCS feladásakor (ha időszak megadásra került) a könyvelési bizonylat dátuma a beállított időszak vége lesz (eddig a aznapra állította be)
  • Az egyedi azonosító tranzakció megnevezése – a korábbiakkal ellentétben – teljesen megegyezik a készített bizonylat megnevezésével
  • A felső menüsoron lévő „Export/import” menüben lehetőség van a pénzügyi jogcím törzs feltöltésére a főkönyvi számlakeret alapján.
  • Árlista másolása, mozgatása funkcióban új opció: "Csak azon tételek módosítása, ahol a forrás ároszlop értéke nem nulla" opció kipipálása esetén, csak akkor másolja, mozgatja át a forrás ároszlop értékét a cél ároszlopba, ha a forrás ároszlop értéke nem nulla.
  • Min/opt/max készletszint beállításnál több raktár is kijelölhető.
  • Partner felvitelkor a rendszer ellenőrzi az adószám egyediségét.
  • Kapcsolattartó kereső elindításakor a kurzor a kereső mezőre áll és nem tölti be az adatokat.
  • A Bizonylat felhasználás ablakban a "Vevői rend." oszlopban MINDIG megjelenik a vevői rendelés száma (ha a bizonylat sor vevői rendelés alapján készült)
  • Tárgyi eszközben lehet 0% értékcsökkenési kulcsot beállítani - ebben az esetben az [Értékváltozások] funkció nem használható
  • Bizonylat keresőkben megjelent a [Felvitel (F3)] gomb, amivel új bizonylat készíthető
  • Bizonylatok felhasználása ablakban a cikk szűrésben szabad szöveges keresés történik (szótöredékre is keres, a keresés egyszerre működik a cikkszámban, cikknévben, vonalkódban.
  • CRM szűrés ablakban - ha a reakció idő ki van kapcsolva -akkor az elmúlt 1 napban módosított sorok vastagon vannak megjelenítve
  • Bizonylat sor szerkesztő ablakban a Bruttó-Nettó gomb megnyomásakor a rendszer automatikusan átszámítja az "Egységár" mezőben lévő értéket, és vastag színnel jelzi, hogy módosítás történt
  • Az E-mail ikon alatt lehetőségünk van az elküldött üzenetek megtekintésére (csak az utolsó 1000 jelenik meg, az alábbi beállítástól függően: [Beállítás] » Rendszer paraméterek » E-mail beállítások » Elküldött üzenetek törlése)
  • Az Indítási segédlet kibővült a „Webáruház” füllel, ahol a webáruház illesztéssel kapcsolatos fontos tudnivalókat szedtük egy csokorba.
  • A beállítások (pl. oszlopszélességek, űrlap méretek) automatikus mentésre kerülhetnek a megadott időközönként: [Beállítás] » Rendszer paraméterek » Beállítások automatikus mentésének időzítése (perc)
  • A CRM űrlapon a sorok táblázatban az oszlopok között látható az „E-mail küldés felelősnek” illetve „E-mail küldés kapcsolattartónak” mező.

Kimutatások

  • A szállítói rendelés kimutatásban a lejárt rendelések szűrése: a „Kimutatások » Szállítói ajánlatok és rendelések” » „Szállítói megrendelések (teljes bizonylat)” lista elindításakor megjelenő „Bizonylat szűrés” ablakban megjelent egy újabb jelölőnégyzet „Csak a lejártak megjelenítése” néven. Az opció kipipálása esetén a listában csak azok a nyitott (élő) szállítói megrendelések jelennek meg, amelyeknél az „Esedékes” mező értéke kisebb, mint az aznapi dátum (vagy aznapi dátum – X nap).
  • Pénzügy » Kimutatások » Szállítói folyószámla » Szállítók élettörténete listában a Bizonylatszám és Számlaszám oszlop tartalmának módosítása: számlaszám oszlop = kereskedelmi bizonylat sorszáma (pénzügy bizonylatkeresőben "sorszám2"), bizonylatszám oszlop = kereskedelmi bizonylat biz.sorszám2, sorszám oszlop = pénzügyi bizonylat sorszáma
  • Vezetői információk » Kimutatások » Főkönyvi kimutatások » "Kontírozási lista" kimutatásban lehetőség van részletes lista lekérésére, amely a 2. sorban a kontírozási szám alatt az összegek is szerepelnek (nettó, áfa, bruttó)
  • A Kimutatások » Gyártási bizonylatok (bizonylat sorok) listában gyűjtő adatokra (pl. munkaszám, projekt) is lehet szűrni (Gyűjtő szűrés fülön)
  • Kimutatások » Cikk szűrés » A [Cikkcsoport szűrés] gomb hatása megváltozott, most már az összes kiválasztott cikkcsoport alatti cikkcsoportot figyelembe veszi (így már korlátlan mélységű cikkcsoport szűrése is megoldható)
  • A Leltári jegyzőkönyvben a Kimutatások menüben, a raktárkészlet listában lehetőségünk van készlet mennyiség nélküli kimutatás készítésére (vak leltár), illetve a listában megjelent a „Tárolási hely” oszlop is.

Feladások

  • Feladás PTGSZLAA - a „Telephely” szűrés kiválasztásával telephelyenként külön kérdezhetjük le a számlákat (ennek azért van jelentősége, mert a bevallást pénzátvételi helyenként külön kell elkészíteni, amire elsősorban telephely használat esetén van szükség. Ebben az esetben azonban – mivel a beállításokban csak egy pénzátvételi hely adatai adhatók meg – a NAV ÁNYK programban kézzel kell kitöltenünk a különböző pénzátvételi helyek adatait).
  • A Feladások » feladás külső rendszerbe » "Feladás Kontír FB könyvelő programba" esetén a feladási állomány megjegyzés mezőjébe - egyedileg - a főkönyvi számlaszámhoz kapcsolódó pénzügyi jogcím megnevezése kerülhet. A fenti működés az alábbi beállításban szabályozható: [Beállítás] » Feladás külső rendszerbe » Feladás Kontír könyvelő programba - megjegyzésbe a jogcím beírása

Pénzügy, Házipénztár, könyvelés

  • Amennyiben nem készpénzes számlát utólag készpénzben fizetnek ki, akkor előfordulhat, hogy kerekítési különbözetet kell elszámolni (pl. vevői számla összege=5.123 Ft, készpénzben történő fizetéskor 5.125 Ft kerül befizetésre, ebben az esetben 2 Ft kerekítési különbözet keletkezik). A kerekítési különbözetet a program automatikusan számolja, ha az alábbi beállítások megtörténtek (vagyis a kerekítési különbözet jogcímei megadásra kerültek):
    A vevői előlegszámla könyvelése megváltozott! Az új működés szerint a vevőktől kapott előlegek bruttó értékben kerülnek könyvelésre a „vevőktől kapott előleg (453)” számlaszámra. Emiatt az alábbi beállításokat el kell végezni, különben a vevői előlegszámlákat nem tudjuk feladni a pénzügybe:
    Az előlegszámlában szereplő „előleg” cikk űrlapján, a főkönyvi csoportban a „Vevőktől kapott előleg” sorban meg kell adnunk a „vevőktől kapott előleg (453)” pénzügyi jogcímet
  • A fenti jogcímhez a kapcsolódó főkönyvi számlaszámot is meg kell adnunk
  • A Pénzügy » kimutatások, illetve Pénzügy » Infó modulban lehetőség van szállítói egyenlegközlő levél (akár időszaki) készítésére
  • A Pénzügy » Banki kapcsolat modulban az utalások előkészítése ablakban a negatív előjelű számlák is megjelennek.
  • A Pénzügy » Banki kapcsolat modulban beállítható, hogy az utalások alapján készített multicash fájl tartalmazzon-e 852 kódolást (Electra banki programnál esetleg ez problémát okozhat az ékezetekben): [Beállítás] » Pénzügyi beállítások » Multicash banki fájl kódolása 852 kódlapra (DOS)
  • A banki kivonat rögzítése során (Pénzügy » Bank) lehetőségünk van egyszerre több számla kijelölésére. Ennek menete: a számlaszám mezőn F2-t nyomva a megjelenő táblázatban ki lehet pipálni több számlát is. A [Rendben] megnyomása után ezeket a számlákat automatikusan a banki kivonat sorokhoz menti. Ha nem pipálással, hanem dupla kattintással, vagy pipálás nélkül a [Rendben] gombbal történik a kijelölés, akkor a működés marad a régi.

Webáruház kapcsolat

  • A webáruház felé előállítandó cikk adatokat tartalmazó állomány (cikk_export.xml) egyéb, kapcsolódó cikk adatokat is tartalmazhat (pl. tapadó cikk, helyettesítő termékek, ..). Az alábbi opció kipipálásával beállítható, hogy az adott kapcsolódó cikk adat exportálására szükség van-e: [Beállítás] » Rendszer paraméterek » Webáruház » Cikk export - * cikkek
  • A cikk adatok exportálásakor a cikk_export.xml-ben az alábbi adatok is megjelennek: szállítói cikkszám, kifutó termék-e, maximális szállítói rendelési mennyiség
  • A különböző export, import műveletekről a webáruház kapcsolat modul (KrWeb.exe) grafikus felületén is tájékozódhatunk. A fő képernyőn a [Státusz] és [Részletek] ablakban olvashatók a műveletekkel kapcsolatos bejegyzések. Ezen információk mindig csak a legfrissebb bejegyzéseket tartalmazzák, de a rendszer az összes ilyen szöveges információt eltárolja naplófájlokban alapértelmezetten a \temp\log mappában (a naplófájl neve a mentés dátumát is idejét tartalmazza, éééé_hh_nn_óó_pp_ss.log formában, pl. „2014_06_16_10_45_25.log”)
  • Szállítói árlista importálás fájlban történt változások: szállítói árlista import csv fájl újabb mezőkkel bővült:
    szállítótól minimálisan rendelhető mennyiség
  • szállítótól maximálisan rendelhető mennyiség
  • szállítói árkalkuláció azonosító (id)
  • A szállítói árlisták importálása során - ha az alábbi opciók beállításra kerülnek - az alábbi műveleteket hajtja végre a rendszer: alapértelmezett szállító beállítása (opcionális): amennyiben be van állítva az "Alapértelmezett szállító beállítása" opció, valamint az árlista import fájlban a megadott árkalkuláció eltér a cikk űrlapján lévő árkalkulációtól, valamint a szállító lesz az alapértelmezett, akkor a rendszer automatikusan kicseréli a cikk űrlapján megadott árkalkulációt a szállítónál megadott árkalkulációra. Ugyanez történik, ha a cikk űrlapon módosítja a felhasználó az árkalkulációt. Ha a szállítónál nincs árkalkuláció megadva, akkor nem történik változtatás.
  • Szállítói rendelés visszaigazolás alapján csv fájl előállítása. A funkció célja: a szállítók által visszaigazolt dátum és mennyiségek átadása a webáruháznak. Az ACTUAL-ban rögzített szállítói rendelés visszaigazolásban megadhatjuk a visszaigazolt mennyiséget, valamint a visszaigazolás dátumát. Az exportálás során ezen adatok kerülnek a webáruháznak átadásra.A partner adatok exportálása időzítés (perc): [Beállítás] » Rendszer paraméterek » Webáruház » Partner adat exportálás időzítés (perc). A webáruházba exportálhatóak a legfontosabb partner adatok, valamint a szerződésekben rögzített cikkek fix árai.
  • A partner alapadatok és szerződéses árakat tartalmazó állomány az itt megadott időzítés szerint automatikusan elkészül, és a megadott export output mappába kerül. Nulla érték beírásával az exportálás kikapcsolható.
  • A rendelések státuszainak változásairól (pl. számla elkészült) eddig is készült xml fájl a webáruház részére, most az adatok köre bővült: amennyiben a rendelés alapján a számla (vagy számlák) elkészültek, akkor a számlázási adatok is megjelennek (számlaszám, bizonylatszám2, számla bruttó összege).

Hibajavítások

  • Pénzügyben, manuális pontozás során hiba jelentkezett, ha egy bankot több számlával pontoztunk, devizában
  • A vevői rend. visszaigazolás rögzítése során a rendelésben rögzített címek nem jelentek meg a nyomtatásban
  • Bizonylat sor felviteli űrlapon a készlet ablakban a <szabad száll. rendelés> sor hiányzott a készlet ablakban
  • A Kimutatások » Statisztika » Termékdíj listában a vásárlások esetén is figyelembe vette (tévesen) a "saját célú felhasználás" kapcsoló értékét
  • Pénzügy » Főkönyvi kimutatások » "ÁFA analitika összes" listában nem működött a partner szűrés
  • Gyártás vevői rendelés II bizonylat tömbben rögzített rendelés alapján » nem készült vevői foglalás a gyártás végeztével
  • A jótállási jegyen (garanciajegyen) a bizonylaton szereplő összes cikk megjelent (nem csak a garanciális cikkek)
  • A Vásárlások » "Visszáru lezárása" gomb nem volt kiválasztható
  • A szállítói számla nyomtatási képén nem a bizonylaton módosított cikk megnevezés jelent meg (hanem az eredeti cikk törzsben tárolt)
  • Vevői visszaigazolás idegen nyelvű nyomtatványon nem mindig jelent meg a vevő címe
  • Tárgyi eszköz karton csoportos nyomtatása hibásan működött
  • Élettörténet kimutatásban a felhasználóra szűrés hibát eredményezett
  • Előlegbekérő levél részleges felhasználása után készített nyomtatási képen a bruttó előleg összege nem egyezett meg az eredeti előleggel
  • Apróbb hibajavítások

SP2, SP3

  • Kiskereskedelmi értékesítés ablak
  • Blokk számla nyomtatvány átalakítása
  • Ajánlat II. nyomtatványokban módosítások
  • Cikk keresőben lévő „Szabad készlet” mező csak azon raktárak normál készletét tartalmazza, ahol a „Felhasználható értékesítésre” mező ki van pipálva
  • Apróbb hibajavítások
  • Webáruház kapcsolat modulban változások (részletesen az ACTUALWeb.pdf-ben)