Ha hibába ütközöm, hol tudom megnézni, hogy mi a szövege?
1. Vevői számla kereső alsó ikonsorán, az Üzenet gombra kattintva:
2. Logfájlban: C:\ProgramData\Actual Ügyvitel\[az Ön cégének adószáma]\ActualNAV.log
Bizonyos esetekben a naplófájl másik mappában jön létre: C:\Users\[Windows felhasználói név]\AppData\Local\VirtualStore\ProgramData\Actual Ügyvitel\[az Ön cégének adószáma]\ActualNAV.log
3. Hibaüzenet ablakban jelenik meg Actual használata közben - bizonyos esetekben (pl. érvénytelen felhasználói adatok beállítása esetén Általános beállításban, alábbi képen a cserekulcs beállítás hiányzik)
4. A NAV oldalán a Felküldött számlák között (van lehetőség dátum, számla sorszám, stb. alapján szűrni):
Amennyiben nem egyértelmű a hibaüzenet, kérjük, küldje el a 2. pontban említett logfájlt ügyfélszolgálatunkra.