IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
Táviroda
KRONET Internet

Ha hibába ütközöm, hol tudom megnézni, hogy mi a szövege?

1. Vevői számla kereső alsó ikonsorán, az Üzenet gombra kattintva:

2. Logfájlban: C:\ProgramData\Actual Ügyvitel\[az Ön cégének adószáma]\ActualNAV.log

Bizonyos esetekben a naplófájl másik mappában jön létre: C:\Users\[Windows felhasználói név]\AppData\Local\VirtualStore\ProgramData\Actual Ügyvitel\[az Ön cégének adószáma]\ActualNAV.log

3. Hibaüzenet ablakban jelenik meg Actual használata közben - bizonyos esetekben (pl. érvénytelen felhasználói adatok beállítása esetén Általános beállításban, alábbi képen a cserekulcs beállítás hiányzik)

4. A NAV oldalán a Felküldött számlák között (van lehetőség dátum, számla sorszám, stb. alapján szűrni):

Amennyiben nem egyértelmű a hibaüzenet, kérjük, küldje el a 2. pontban említett logfájlt ügyfélszolgálatunkra.