Távasztal
Amennyiben valamilyen okból egy probléma telefonos, e-mail-ben történő segítségnyújtással nem oldható meg, szükséges lehet az ügyfél rendszerének vizsgálata “távasztalos” kapcsolódással. A távasztalos segítségnyújtás célja egy leírt jelenség okának felderítése, esetleg ezzel kapcsolatos tanácsadás.
Az egyedi vizsgálat ezen módja nem része az alap terméktámogatásnak.
Ezen szolgáltatás igénybevételére csak előzetes egyeztetés után - mely során egyértelművé válik, hogy a szoftver támogatás keretein belül nem sikerült megoldást találni -, rögzített időpontban van lehetőség.
A vizsgálat díja nettó 7 500 Ft megkezdett félóránként.
Amennyiben a problémát programhiba okozza, akkor a vizsgálat díját természetesen nem számítjuk fel.
Ha az adatbázis sérülése felhasználói hiba vagy helyi rendszerhiba miatt következik be, illetve a hiba oka egyértelműen nem állapítható meg, a díj - a vizsgálattal töltött idő alapján - utólag kerül kiszámlázásra.