Elsődlegesen raktárkészleteink kezelésére, partnereink és cikkeink adatainak rögzítésére és nyilvántartására szolgál, belföldi számlakészítést és automatikus leltározást lehetővé téve. A Naplózás modullal kiegészítve a NAV által is jóváhagyott módon alkalmas jövedéki nyilvántartás vezetésére.
- Partner adatok nyilvántartása
- korlátlan számú kapcsolattartó nyilvántartása e-mail címmel és telefonszámmal
- korlátlan számú, különböző típusú cím nyilvántartása (székhely, számlázási, levelezési és telephely címek)
- csoportosítási lehetőség
- fizetési mód hozzárendelés lehetősége
- ársáv hozzárendelés lehetősége
- partner lista nyomtatása, exportálása
- partner adatok importálása (MS Excel)
- egyedi/extra adatok nyilvántartása
- fájl (pl cégkivonat, szerződés) csatolása
- Cikk (termék) adatok nyilvántartása
- 5 belföldi ársáv használatának lehetősége
- több mértékegység kezelésének lehetősége (átváltással)
- akár több szintű csoportosítási lehetőség
- egyedi/extra adatok nyilvántartása
- jövedéki nyilvántartáshoz kapcsolódó adatok (jövedéki engedély száma, jövedéki fajtakód, KN kód) rögzítése
- cikkekhez kép feltöltése
- fájl – pl. termékleírás – csatolása
- Belföldi számlázás
- belföldi (HUF) számla készítés, akár két külön számlatömbbe
- számla sztornózás (érvénytelenítés) kezelése
- számla helyesbítés kezelése (jóváírás, csere)
- kézi számlatömbben kiállított számlák nyilvántartása
- százalékos kedvezmény kezelés (manuális)
- igény esetén a regisztrációs kódban letiltható, így a NAV bejelentési kötelezettség sem vonatkozik a felhasználóra
- Készletnyilvántartás és készletkezelés
- korlátlan számú raktár nyilvántartása
- beszállítóktól érkező áruk (bevételezések) és visszáruk kezelése
- utolsó beszerzési- és mérlegelt átlagár kezelése és nyilvántartása
- vevők részére átadott áruk (kiszállítások) és visszáruk kezelése
- jövedéki nyilvántartáshoz a szállítóleveleken vámokmány/EKO szám rögzítése, szállítási és és jövedéki megjegyzés rögzítése
- kiszállítások esetén raktárak közötti automatikus átmozgatás lehetősége
- raktárközi mozgások nyilvántartása
- belső (saját) felhasználás nyilvántartása
- dolgozóink részére átadott eszközök nyilvántartása munkatársanként
- Leltár nyitása, kezelése
- részleges vagy teljeskörű leltár indítása
- leltári jegyzőkönyv kezelése akár a meglévő készletek beolvasásával
- adatgyűjtőből történő adatok fogadása
- leltár megszakítás lehetősége
- leltár zárás bizonylatok automatikus elkészítésével
- E-mail küldés lehetősége
- Különböző kimutatások, listák
- cikklista, árlista
- szállítólevél listák, kimutatások
- kimenő (vevői) számla listák, kimutatások
- raktármozgásokra vonatkozó listák
- a kimutatások exportálása különböző formátumokba (PDF, MS Excel, RichText, stb.)
- forgalmi statisztikák
- élettörténeti kimutatások
- leltár többlet- és hiány bizonylatok utólagos megtekintésének lehetősége
- több száz, különböző szempont szerint lekérhető kimutatás és lista
Milyen modulokból áll?
A(z) Készlet a következő modulokat tartalmazza:
Egyidejű bejelentkezések száma
A(z) Készlet szoftverbe egy adott pillanatban 1 felhasználó lehet bejelentkezve.
A(z) Készlet további felhasználókkal és modulokkal egyaránt bővíthető.