Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

Készlet

Készlet

56 000 Ft 42 000 Ft

Elsődlegesen raktárkészleteink kezelésére, partnereink és cikkeink adatainak rögzítésére és nyilvántartására szolgál, belföldi számlakészítést és automatikus leltározást lehetővé téve. A Naplózás modullal kiegészítve a NAV által is jóváhagyott módon alkalmas jövedéki nyilvántartás vezetésére.

  • Partner adatok nyilvántartása
    • korlátlan számú kapcsolattartó nyilvántartása e-mail címmel és telefonszámmal
    • korlátlan számú, különböző típusú cím nyilvántartása (székhely, számlázási, levelezési és telephely címek)
    • csoportosítási lehetőség
    • fizetési mód hozzárendelés lehetősége
    • ársáv hozzárendelés lehetősége
    • partner lista nyomtatása, exportálása
    • partner adatok importálása (MS Excel)
    • egyedi/extra adatok nyilvántartása
    • fájl (pl cégkivonat, szerződés) csatolása
  • Cikk (termék) adatok nyilvántartása
    • 5 belföldi ársáv használatának lehetősége
    • több mértékegység kezelésének lehetősége (átváltással)
    • akár több szintű csoportosítási lehetőség
    • egyedi/extra adatok nyilvántartása
    • jövedéki nyilvántartáshoz kapcsolódó adatok (jövedéki engedély száma, jövedéki fajtakód, KN kód) rögzítése
    • cikkekhez kép feltöltése
    • fájl – pl. termékleírás – csatolása
  • Belföldi számlázás
    • belföldi (HUF) számla készítés, akár két külön számlatömbbe
    • számla sztornózás (érvénytelenítés) kezelése
    • számla helyesbítés kezelése (jóváírás, csere)
    • kézi számlatömbben kiállított számlák nyilvántartása
    • százalékos kedvezmény kezelés (manuális)
    • igény esetén a regisztrációs kódban letiltható, így a NAV bejelentési kötelezettség sem vonatkozik a felhasználóra
  • Készletnyilvántartás és készletkezelés
    • korlátlan számú raktár nyilvántartása
    • beszállítóktól érkező áruk (bevételezések) és visszáruk kezelése
    • utolsó beszerzési- és mérlegelt átlagár kezelése és nyilvántartása
    • vevők részére átadott áruk (kiszállítások) és visszáruk kezelése
    • jövedéki nyilvántartáshoz a szállítóleveleken vámokmány/EKO szám rögzítése, szállítási és és jövedéki megjegyzés rögzítése
    • kiszállítások esetén raktárak közötti automatikus átmozgatás lehetősége
    • raktárközi mozgások nyilvántartása
    • belső (saját) felhasználás nyilvántartása
    • dolgozóink részére átadott eszközök nyilvántartása munkatársanként
  • Leltár nyitása, kezelése
    • részleges vagy teljeskörű leltár indítása
    • leltári jegyzőkönyv kezelése akár a meglévő készletek beolvasásával
    • adatgyűjtőből történő adatok fogadása
    • leltár megszakítás lehetősége
    • leltár zárás bizonylatok automatikus elkészítésével
  • E-mail küldés lehetősége
    • hírlevél küldés berögzített partnerek részére
    • szállítólevél másolatok küldése PDF mellékletben
  • Különböző kimutatások, listák
    • cikklista, árlista
    • szállítólevél listák, kimutatások
    • kimenő (vevői) számla listák, kimutatások
    • raktármozgásokra vonatkozó listák
    • a kimutatások exportálása különböző formátumokba (PDF, MS Excel, RichText, stb.)
    • forgalmi statisztikák
    • élettörténeti kimutatások
    • leltár többlet- és hiány bizonylatok utólagos megtekintésének lehetősége
    • több száz, különböző szempont szerint lekérhető kimutatás és lista


Milyen modulokból áll?

A(z) Készlet a következő modulokat tartalmazza:

Egyidejű bejelentkezések száma

A(z) Készlet szoftverbe egy adott pillanatban 1 felhasználó lehet bejelentkezve.

A(z) Készlet további felhasználókkal és modulokkal egyaránt bővíthető.