Folyamatos termékkövetési és -támogatási szolgáltatás (support)
Minden felhasználónk a vásárlástól számított 3 hónapig díjmentesen jogosult a megvásárolt szoftverek, modulok legújabb verzióinak használatára (szoftverkövetésre), és a szoftver működésével és kezelésével kapcsolatos kérdésben díjmentes terméktámogatásra (supportra).
A 3 hónapos időszak lejáratát követően javasoljuk szoftverkövetési és támogatási szolgáltatás megrendelését, ami ezt a szolgáltatást folyamatosan biztosítja.
A szoftverkövetési és támogatási szolgáltatás díja havonta a megvásárolt modul-összeállítás listaárának 3%-a, amelyet legalább háromhavonta előre kell fizetni. A legkisebb kiszámlázható díj 10 000 forint. A bérelt szoftver bérleti díja a szerződés érvényességi idejére szóló követés és támogatás igénybevételi jogát is tartalmazza.
A megvásárolt modulok visszaadására (csökkentésére) a regisztrációs kód átadását követően nincs lehetőség, ezért javasoljuk, hogy a vásárlást megelőzően a díjmentes szakértői konzultáció során a lehető legpontosabban határozzák meg a használni kívánt modulok (funkciók) körét.
A frissítések az ACTUAL honlap jelszóval védett oldalairól letölthetők, vagy CD-n postai úton is kérhetők.
Amennyiben a szolgáltatás fizetése kimarad, felszólítjuk a felhasználót a fizetés teljesítésére, és ha ez a következő részlet esedékességéig nem történik meg, a szoftverkövetési és támogatási szolgáltatás megszűnik. 1 éven belül a szolgáltatás újra indítható, ez esetben azonban pótlólag a kimaradt időszakra vonatkozó részleteket is ki kell fizetni.
Mit tartalmaz a szoftverkövetési és terméktámogatási szolgáltatás?
A szoftverkövetés a felhasználó meglévő moduljaiban történt fejlesztések eredményeinek folyamatos használatát biztosítja. A szoftvert folyamatos továbbfejlesztés jellemzi, melynek alapját a jogszabályi változások, a felhasználói igények és saját fejlesztési tervünk alapján végzett funkcionális és felhasználást könnyítő bővítések jelentik.
A szolgáltatás érvényessége alatt biztosítjuk:
- az ügyviteli programmal kapcsolatos írásos és szóbeli szaktanácsadást (e-mail, Skype chat, telefon) munkanapokon 8.30 és 16 óra között;
- az ügyviteli program során felmerült általános problémák lehetőség szerinti gyors megoldását;
- szoftverkövetést a törvényeknek és saját fejlesztéseinknek megfelelően;
- a programok legfrissebb verzióit;
- garanciát, hogy programjaink megfelelnek a NAV előírásainak;
- kérésre a programra vonatkozó, ügyfél nevére szóló, NAV által kért igazolások biztosítását;
- kiegészítő szolgáltatások soron kívüli elérhetőségét;
A szolgáltatás nem tartalmazza helyi informatikai problémák megoldását, szkriptek készítését, a meglévő adatbázis vizsgálatát és az oktatást.