IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
Táviroda
KRONET Internet

ACTUAL Navigator

Egy grafikon többet mutat ezer szónál - a Vezetői információ - kontrolling kibővített változata az ACTUAL-ban rögzített adatok alapján, könnyen értelmezhető grafikonokkal teszi áttekinthetőbbé az üzleti folyamatok változásait.

Navigator

Az ACTUAL Navigator adatvizualizációja révén külső szemlélőként tekinthet a működés során keletkezett adatokra, így más nézőpontból keresheti meg a fejlődés új perspektíváit.

Az ACTUAL Navigator segítségével

  • üzleti elemzések révén feltárulnak a rejtett összefüggések;
  • könnyedén fókuszálhat üzleti céljaira, így még több profitra tehet szert;
  • naprakész információk alapján hozhat helyes döntéseket;
  • új növekedési pályára állíthatja cégét, vállalkozását.

Üzleti elemzés Üzleti elemzés

100 millió forint árbevétel közelében vagy felett az üzleti folyamatok elérik azt a bonyolultságot, hogy elemző, kontroller szemléletmód szükséges a továbblépéshez, a tartalékok áttekintéséhez.

Az Üzleti elemzés jelentősen megkönnyíti a havi kimutatások alapos elemzését, tanulmányozását - láthatjuk a vevők viselkedését, a termékek adatait az előző időszakhoz viszonyítva.



Vezetői terepasztal Vezetői terepasztal

A Vezetői terepasztal az ACTUAL kereskedelmi adataival bemutatja, hogy a grafikonok, kimutatások miért nélkülözhetetlenek a vezetők napi munkájában. Melyek a legutóbbi verziók által nyújtott haladó lehetőségek.

A Vezetői terepasztal egyszerűen kezelhető táblázatos és grafikon formában jelenítik meg az adatokat. Az adatok Microsoft PowerBI és Excel formátumokban is kinyerhetők.



Üzleti nézőpontok Üzleti nézőpontok

Az Üzleti nézőpontokkal megvizsgálhatja

  • az összesített adatokat (pl. cikk főcsoport, vevőcsoport);
  • az adatokat lebonthatja csoport szintre;
  • a kritikus értékeket akár bizonylat szinten is áttekintheti.


Lényeglátás Lényeglátás

Megtalálhatja a kritikus adatokat egy adott pillanatban, észreveheti a veszélyes trendeket. Ezeket felismerve valóban hatni tud rájuk!

A rendelkezésre álló adatokat áttekintheti a 90/10-es szabály szempontjából (a vevők, cikkek 10%-a hozza a haszon 90%-át), láthatja az arányokat, fajsúlyokat.



Tér és idő Tér és idő

A vevők eloszlását megyénként, akár térképen is megjelenítve láthatóvá válnak az értékesítés szürke foltjai.

Nem csak térben, időben is átláthatja adatait, így tippeket kap, hogy mit tegyen uborkaszezon idején, mely cikkcsoportok melyik időszakban keresettek.



Üzleti tükör Üzleti tükör

  • Vevők viselkedése
    • Új vevők száma időszakonként
    • Törzsvevők
    • Elégedettség
    • Reklamációk
    • Lemorzsolódás
  • Alvó ügyfelek
    • Vevői rangsor azon ügyfelekre, akik a múltban törzsvevők voltak, de már régebben nem vásároltak
  • Cikkek kereslete, kínálata
    • Új cikkek, sláger, örökzöld termékek (cikkek korosítva)
    • A legkeresettebb cikkek
    • Árérzékenység (ár/minőség)
    • Profiltisztítás
  • Értékesítés elemzése
    • Partner - üzlet(ág) analitika
    • Szezonalitás elemzése
    • Ünnepi dömping
    • Országos, régiós, megyei eloszlás
  • Forgalom növelése
    • Ár - érték elemzés
    • Üzleti stratégia, taktika
    • Viszonteladók
    • Konkurencia elemzés
    • Új termék bevezetése
    • Direkt marketing
    • Megyei penetráció
    • Reklámok hatása
    • Újratervezés
    • Testre szabott "működési modell"