Az ACTUAL szoftverek összehasonlítása
Táblázatunkban egyszerűen áttekintheti, hogy melyik ACTUAL szoftver milyen modulokból áll, illetve milyen további modulokkal bővíthető.
Minden szoftver szabadon bővíthető a felsorolt modulokkal az alábbi, szükséges feltételeket figyelembe véve:
- A Kereskedelmi alaprendszer minden modul működéséhez szükséges.
- Az egyes almodulok működéséhez szükséges annak főmodulja is (a táblázatban kiemelve), pl. a Leltár modulhoz szükséges a Készlet megléte.
- További szükséges modul kapcsolatok:
- a Gyártás (és a Bővített gyártás) modul működéséhez szükséges a Készletkezelés;
- a Rendelés feldolgozás és a Kiszedés, csomagolás, futár modulok működéséhez szükséges az Ajánlat, rendelés;
- a Kiszedés, csomagolás, futár modul működéséhez szükséges a Rendelés feldolgozás;
- a Jövedéki modul jogszabály szerinti működéséhez szükséges a Naplózás;
- a Vezetői információ - kontrolling modul működéséhez szükséges a Pénzügy - bank, pénztár;
- az Idegen deviza kezelés modul használata esetén a kiegyenlítés kezelés devizában a Pénzügy - deviza vagy a Házipénztár - deviza modulokkal lehetséges;
- az Ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás és a Szerviz + ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás modulok közül csak az egyik választható, a kettő együtt szükségtelen.
Az ACTUAL Integrált Vállalatirányítási Rendszer (ERP) - ugyanezen feltételeket szem előtt tartva - szabadon állítható össze a felsorolt modulokból.