E-számla
15 000 Ft 11 250 Ft
Az „E-számla” elektronikus formátumban elkészített számla, a kereskedelemben egyre inkább teret nyer a használata, mivel kinyomtatása nem szükséges, így használatával pénzt és időt takaríthatunk meg.
Az e-számla esetében fontos, hogy el kell látni a NAV által elismert elektronikus aláírással és időbélyegzővel, ezt követően elektronikus úton (e-mailben), PDF formátumban kerül elküldésre az ügyfél részére.
Az elektronikus számla minden tekintetben megfelel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal előírásainak és a hatályos jogszabályi követelményeknek. Az E-számla kinyomtatva adóigazgatási elszámolásra csak elektronikus formában alkalmas.
Az E-számla modul használatához a kereskedelmi alaprendszeren kívül más modul megléte nem szükséges, azonban - a jogszabályi előírásnak megfelelően - szerződést kell kötni a NAV által regisztrált, hivatalos E-számla érvényesítésre feljogosított szolgáltatóval. Az ACTUAL E-számla szolgáltató partnere a Számlaközpont Zrt. Az e-számla modul használatának megkezdéséhez rendelkeznie kell az általa megadott információkkal.
Mi szükséges a(z) E-számla működéséhez?
A(z) E-számla nem használható a következő modulok nélkül: