Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

2022-10-06

ACTUAL v2.1.77 SP3 (build 639)

Értesítjük kedves felhasználóinkat, hogy megjelent az ACTUAL Ügyviteli Rendszer 2.1.77 SP3 (build 639) verziója.


Kiemelt újdonságok

  • ShopRenter webáruház kapcsolat modul (béta verzió)
  • Bizonylatok engedélyezése
  • CsipoGO! online adatgyűjtő (PDA) teljesen online működés
  • Cikkhez, partnerhez kötelezően kitöltendő mezők beállítása
  • Emlékeztető 2. panel
  • Pénzügyi pontozások megtekintése
  • Foxpost csomag címke
  • A Videótárban 20 új, hasznos videó található a program hatékony használatához

A v2.1.77 SP3 (build 639) legfontosabb változásai

  • A tömeges szállítólevél lezárás funkció használható szállítói szállítólevelek esetén is
  • Bizonylat sor ablakban az Egységár gombra [...] megjelenő táblázatban a szerződéses árak szövege jobban látszódik (pl. "(szerződés: valami)" helyett "(valami - szerződés)", az egységár feletti kék szöveg hosszabb, így jobban kifér a szerződés neve
  • Az Eszközök menüben a "Hiba napló megtekintése" funkcióban utólag is megtekinthető a korábban keletkezett hibaüzenet.
  • Jutalék elszámolás keresőben a dátum szűrésnél a máshol megszokott dátum választás megvalósítása (tól, ig)
  • Vevői ajánlat - Szállítói ajánlat kapcsolása esetén nem csak a Szállítói beszerzési ár mezőbe veszi át a szállítói bizonylatból az egységárat, hanem az utolsó beszerzési ár mezőbe is.
  • A Bizonylat keresőben lévő „Excel export (fej és tételek)” funkcióban újabb oszlopok is megjeleníthetőek: Kapcsolt bizonylatszám, Egyedi termék.
  • Pénzügyi egyenlegközlő levél e-mailben történő elküldése funkcióban változások a „Pénzügyi levélszövegek” fülön: További tájékoztató információ jelenik meg és egy gomb került az iktatás területre, hogy segítséget nyújtson a beállításban, a levél sablon szöveg megadásban
  • Pénzügy – Törzsadatok - Pénzeszköz űrlapján beállítható a "Banki import fájl formátuma": "ACTUAL általános csv", "Multicash MT940 formátum (*.STA)", "Hagyományos OTP CSV formátum 2. (Electra)", "Budapest Bank csv formátum". A Bank rögzítésekor az [Import fájl] gombra kattintva automatikusan a pénzeszköznél beállított import fájl típust választja ki a program
  • Ha a CRM űrlapon riasztást állítunk be, akkor most már e-mailben is küld értesítést a felelős személynek, illetve a címzetteknek a beállításnak megfelelően. Ez a CRM sorában is rögzítésre kerül (a riasztás ténye, illetve az elküldött e-mail külön sorokban).
  • Bizonylatok fájlba nyomtatása és e-mailben küldése esetén a képernyőn kiírja, hogy milyen címre küldi a levelet.
  • Új ShopRenter beállítás: [Beállítás] -> Rendszer paraméterek -> Webáruház -> ShopRenter webáruház -> Cikkcsoport szinkronizáció: Amennyiben nincs kipipálva a fenti opció, akkor a ShopRenter API esetén a cikkcsoportok szinkronizációja nem történik meg. Ez azt jelenti, hogy a cikkek exportálása esetén a cikkcsoport adatok nem kerülnek átadásra. Ellenkező esetben a cikkeknél kötelező legalább egy cikkcsoportot megadni, illetve a webáruház szinkronizáció beállításban az adott cikkcsoporthoz tartozó ShopRenter kódot ki kell tölteni!
  • Vevői ajánlatok alapján lejárat előtti emlékeztető e-mail küldése tömegesen: a vevői ajánlatban szereplő lejárati dátum figyelembe vételével lehet tömegesen emlékeztető e-mailt küldeni a vevők kapcsolattartóinak e-mail címére.
    A funkció helye: Az Eladások - Egyéb funkciók menüben - "Nyitott vevői ajánlatok lejárat előtti emlékeztető e-mail küldés (kijelöléssel)". Azok a vevői ajánlatok lesznek elküldve, amelyeknél a "lejárati dátum" - "a beállításban lévő napok száma" >= a mai nap. A funkció elindítása után megjelenik az Ajánlat kereső, ahol megjelennek a küldendő vevői ajánlatok egy pipálható oszloppal (alapban minden pipálva van).
    A [Kiválaszt] gomb megnyomása után azon vevői ajánlatok esetén készül e-mail, amelyeknél a "Kijelöl" opció ki volt pipálva. A levél mellékletében az ajánlat pdf formátumban kerül tárolásra.
  • Pénzügy - Infó - Számlák teljesítései ablakban a Bank/pénztár soron dupla kattintással (vagy F5) megnyílik az adott pénzügyi teljesítés (bank) bizonylat űrlapja
  • Mennyiségi kedvezmény működik a további partner csoportok esetén is (ha a mennyiségi kedvezmény űrlapján nem a fő partner csoport volt beállítva, akkor eddig ezeket nem kezelte a program)
  • MNB aktuális árfolyamának automatikus lekérése és mentése a deviza árfolyamok közé, naponta kétszer. Kapcsolódó beállítás: [Beállítás] -> Események, bizonylatok beállításai -> MNB árfolyam folyamatos lekérdezése. A fenti opció kipipálása esetén az ügyviteli program minden nap kétszer lekéri (az ügyvitel elindításakor illetve 11 óra után) és menti az aktuális MNB deviza árfolyamokat. A rögzített árfolyamok megtekinthetőek itt: Törzsadatok -> Bizonylat adatok -> Rögzített deviza árfolyamok (az utolsó módosítás dátuma is rögzítésre kerül).

Az új verzió további változásairól, módosításairól részletesen honlapunk Tudásbázis » Változások listája menüpontjában talál információt. Kérjük, ennek áttekintése után frissítse rendszerét.

Felhős rendszerünk felhasználóit informatikus kollégáink külön levélben értesítik majd a frissítés időpontjáról.

Kérdés esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az info__kukac__actualugyvitel__pont__hu címen, sürgős esetben telefonos elérhetőségeinken.

A frissítés elérhető az alábbi címen: https://actualugyvitel.hu/letoltes/frissitesek.

Az ACTUAL Ügyviteli rendszerrel kapcsolatos hírekről, új verziók megjelenéséről, akciókról Face­book oldalunkon is tájékozódhat.