Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

2024-02-06

ACTUAL v2.1.79 SP1 (build 695)

Értesítjük kedves felhasználóinkat, hogy megjelent az ACTUAL v2.1.79 SP1 (build: 695) verziója.


Változások és javítások az új verzióban

  • Partner keresőben a NAV gomb melletti menüben új partnert lehet rögzíteni adószám alapján a NAV nyilvántartásból.
  • E-mail kereső ablakokban a dátum szűrés az alapértelmezetten beállított időszak lesz.
  • Pénzügy - Banki kapcsolat funkcióban mostantól kétféle csv formátum is használható a CIB Business online esetén. Beállítható a Pénzeszköz (bank) űrlapján a "Banki kapcsolat módja (export)" mezőben: CIB Business Online csv (csak Ft) / CIB Business Online kompatibilis csv (csak Ft).
  • A fő képernyő felső ikonsorán a [Bizonylat] gomb melletti menüben lehetőség van lekérni külön az eladási és vásárlási bizonylatokat: Eladási bizonylatok menü illetve Vásárlási bizonylatok menü. Ilyenkor csak az eladási ill. vásárlási bizonylatok jelenjenek meg (pl. vevői ajánlat, rendelés, számla..) a Bizonylat keresőben.
  • Bizonylat készítés xml fájl alapján funkcióban lehetőség van arra, hogy "Vevői rendelés és foglalás" esetén a rendelés a Vevői rendelés II. bizonylat tömbben rögzüljön. [Beállítás] -> Rendszer paraméterek -> Webáruház -> Import -> Rendelés és foglalás esetén használatos rendelés tömb. Webáruházból érkező xml fájl alapján történő bizonylat rögzítése során a fájlban beállítható a "Rendelés és foglalás" esemény. Ilyen esetben a fenti beállításban adható meg, hogy a létrejövő vevői rendelés melyik bizonylat tömbbe kerüljön.

Az új verzió további változásairól, módosításairól részletesen honlapunk Tudásbázis » Változások listája menüpontjában talál információt. Kérjük, ennek áttekintése után frissítse rendszerét.

Felhős rendszerünk felhasználóit informatikus kollégáink külön levélben értesítik majd a frissítés időpontjáról.

Kérdés esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az info__kukac__actualugyvitel__pont__hu címen, sürgős esetben telefonos elérhetőségeinken.

A frissítés elérhető az alábbi címen: https://actualugyvitel.hu/letoltes/frissitesek.

Az ACTUAL Ügyviteli rendszerrel kapcsolatos hírekről, új verziók megjelenéséről, akciókról Face­book oldalunkon is tájékozódhat.