Az általunk szükségesnek ítélt funkciókat más gyártó terméke nem tudta garantálni
Az ACTUAL bevezetése cégünknél 3 éve történt. Bevezetését megelőzően rengeteg gyártó demó verzióját próbáltuk ki.
Az ACTUAL-ra véletlenül akadtunk rá az interneten, és demó verzióját rögtön le is töltöttük. Meglepődve tapasztaltuk, hogy korát meghaladó funkciók gazdagságával rendelkezik (végtelen számú kimutatások, tökéletes eladási és beszerzési folyamatok, mindezek devizás oldala is megoldott volt). Mindjárt tudtuk, hogy erre az ügyviteli rendszerre van szükségünk. A programmal azóta is maximálisan elégedettek vagyunk.
Időközben szoros munkakapcsolat alakult ki cégünk és az ACTUAL fejlesztői között a program további fejlesztését megcélozva. Mindenképpen meg kell említenünk, hogy az ACTUAL rendszer az elmúlt három évben folyamatosan nagy ütemben fejlődött, havi rendszerességgel érkezett új verzió.
Az ACTUAL "csapatáról" összeségében elmondható, hogy a vevői igényeket maximálisan szem előtt tartva, rugalmasan, a felmerülő problémákat maximálisan kezelve fejleszti a rendszert, és tartja a mai napig a kapcsolatot cégünk munkatársaival.
Reméljük, hogy sok partnerünk és ügyfelünk is rendelkezni fog az ACTUAL Ügyviteli Rendszerrel, mely rendszer a mindennapi munkafolyamatokat leegyszerűsíti és időt takarít meg minden felhasználó számára.
Az ACTUAL Ügyviteli Rendszert csak ajánlani tudjuk mindenkinek.
Cégünk főként nagykereskedelmi tevékenységet folytat Magyarországon. Villamosipari cégek beszállítói vagyunk.Három évvel ezelőtt kereskedelmi tevékenységünk mellé a gyártás is párosult, így komplex vállalatirányítási rendszert alkalmazunk az ACTUAL segítségével.
Tomintex Kft.
Villamosipari termékek forgalmazása