2017-11-27
ACTUAL modulhíradó 4. - A Kiszedés-csomagolás-futár modul
Sokszor gondolkodott már, hogyan lehetne megkönnyíteni, vagy lefedni bizonyos folyamatokat a szoftverben? Nem találja a megoldást? Ebben segíthet önnek is ACTUAL Modulhíradó sorozatunk, mely egyes megjelenéseivel a program széles körben hasznos, talán kevésbé ismert funkcióira, azok használati területére hívja fel a figyelmet. Reméljük, ön is hasznosnak találja majd.
A Rendelés feldolgozás modulra épülő Kiszedés-csomagolás-futár modul, ahogy neve is sejteti, a megrendelések teljesítésével kapcsolatban nyújt hathatós segítséget, különös tekintettel a csomagküldéses szállítással is foglalkozó kereskedelmi cégek számára.
Miért jó ez nekünk, mint cégnek?
Mivel a modul átfogóan segíti mind a kereskedő, mind a raktáros munkáját, leegyszerűsíti és átláthatóvá teszi a teljes rendelés teljesítési folyamatot az áru lefoglalásától az összekészítésen át a megrendelőnek történő átadásig, a számla kiállításáig. A csoportos bizonylat készítési opció ráadásul rengeteg időt takarít meg, hiszen nem kell egyesével elkészítenünk a szállítóleveleket, a program a kijelölések alapján egyszerre megteszi azt helyettünk.
Hogy mit is jelent mindez a gyakorlatban?
A rendelés feldolgozás során a berögzített vevői rendelés kezelése történik meg, egészen az áru lefoglalásáig az ügyfél részére. Erre épülve a Kiszedés-csomagolás-futár modulban a további, készletkezelést és összekészítést, ügyfélnek történő átadást is nyomon követhetjük és gyorsan, könnyen adminisztrálhatjuk.
Miután az ügyfél részére foglalásra került a termék, a [Kiszedés] funkcióban raktárosunk elkezdheti a csomag összekészítését. Az érintett megrendeléseket kijelölve a program tömegesen, automatikusan elkészíti a készletmozgató bizonylatokat (szállítóleveleket). Raktárosunk ezek alapján akár egy kiszedési lapot is nyomtathat, melyen jelölheti, ha az érintett csomagot már előkészítette. Miután ezt a programban is jelezte (kiszedve státuszra váltva az érintett rendeléseket), megkezdődhet a csomagolás.
A [Csomagolás] funkcióban az összekészített termékeket vonalkódjuk segítségével (vagy ha ilyen nincs, a cikk kereső előhívásával manuálisan kijelölve) felviheti, a program pedig ellenőrzi, hogy a kézbe fogott és felrögzített termék típusban és mennyiségben egyezik-e a szállítólevélen szereplő tétellel. Ha az ellenőrzés nem talál hibát, a következő lépésben megadhatjuk az összekészített csomag súlyát és darabszámát – mely a futárszolgálatok számára kihagyhatatlan információ –, majd a rendszer elkészíti és nyomtatóra küldi a kapcsolódó vevői számlát, valamint a csomagcímkét. A címke abban a formátumban készül el, melyet a modul üzembe helyezésekor az általános beállításokban megadtunk (jelenleg TOF – Trans-o-Flex – és Pick-pack csomagcímke, valamint személyes átvétel esetére használható címke nyomtatható).
A csomagok fentiek szerinti összekészítése után a futárszolgálat részére elkészíthetjük a gyűjtőlistát a megfelelő formátumban (Trans-o-Flex vagy Sprinter, illetve Pick-pack), melyet a szállító partnerünk részére elküldhetünk.
Összegezve: nem kell egyesével szállítóleveleket készítenünk, nem kell aggódnunk, hogy más került a csomagba, mint ami a megrendelésben szerepelt, és nem kell kézzel gyűjtőlistát, csomagcímkét készítenünk a futárszolgálat részére, mert mindezt az ACTUAL program megteszi helyettünk.
Ha felkeltettük érdeklődését, és még nem rendelkezik a CRM, Iktatás modullal, igényeljen két hetes ingyenes próba kulcsot, így meglévő programjában, "éles" környezetben is tesztelheti vásárlás előtt a szolgáltatást, és megbizonyosodhat arról, hogy valóban segíteni tudja munkájukat ez a modul.
Kérje akciós árajánlatunkat kollégáinktól elérhetőségeinken. Ha a modul elnyeri tetszését, év végi akciónk keretében 30% kedvezménnyel rendelheti meg a modulbővítést!