Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

Ha hibába ütközöm, hol tudom megnézni, hogy mi a szövege?

1. Vevői számla kereső alsó ikonsorán, az Üzenet gombra kattintva:

2. Logfájlban: C:\ProgramData\Actual Ügyvitel\[az Ön cégének adószáma]\ActualNAV.log

Bizonyos esetekben a naplófájl másik mappában jön létre: C:\Users\[Windows felhasználói név]\AppData\Local\VirtualStore\ProgramData\Actual Ügyvitel\[az Ön cégének adószáma]\ActualNAV.log

3. Hibaüzenet ablakban jelenik meg Actual használata közben - bizonyos esetekben (pl. érvénytelen felhasználói adatok beállítása esetén Általános beállításban, alábbi képen a cserekulcs beállítás hiányzik)

4. A NAV oldalán a Felküldött számlák között (van lehetőség dátum, számla sorszám, stb. alapján szűrni):

Amennyiben nem egyértelmű a hibaüzenet, kérjük, küldje el a 2. pontban említett logfájlt ügyfélszolgálatunkra.