Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

Mi a teendő, ha a számla mentésekor NAV hibaüzenet jelenik meg?

A hibaüzenet jelzi a teendőt, azaz

  • vagy javítjuk ilyenkor a jelzett hibákat és újra kiállítjuk a számlát,
  • vagy mentjük, de kézzel kell feltölteni a számlát javított adatokkal a NAV online felületén.

Az alábbi példában a vevő Közösségi adószáma (communityVatNumber), illetve a számlában rögzített cikk Jegyzékszámának formátuma helytelen.

A leggyakoribb okok a következők:

  • BankAccountNumber = bankszámlaszám
  • taxpayerId = adószám
  • productCodeValue = Jegyzékszám (VTSZ/SZJ/KT/KN kódok)

Példa: