IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

Indításkor a program "Az ActiveX összetevő kiszolgáló nem tudja létrehozni az objektumot " hibaüzenetet ad - mit tegyek?

Valószínűleg megsérült az egyik Windows komponens. Kérjük, próbálja meg az alábbi lépéseket:

  1. Indítsa újra a számítógépet.
  2. Ha az újraindítás nem segít, akkor indítsa el a C:\Program Files (x86)\ACTUAL Ügyvitel\ACTUALReg.bat fájlt a program újraregisztrálásához.
  3. Ha az eddig javasolt lépések nem segítenek, és az érintett számítógépen "kliens" módban telepítették az ACTUAL-t, akkor egy adatbázis mentést követően újra kell telepíteni a szoftvert:
    • a vezérlőpultban távolítsa el az ACTUAL-t;
    • telepítse újra a szoftvert "kliens" módban, ügyelve arra, hogy a jelenlegivel megegyező verziójú telepítőt indítsa el (az ACTUAL korábbi változatait - bejelentkezés után - innen tudja letölteni).
  4. Ha fentiek nem segítenek, vagy a rendszer "szerver és kliens" telepítésű, akkor kérjük, küldje el részünkre a szerver gépen található naplófájlt vizsgálatra: C:\Program Files (x86)\ACTUAL Ügyvitel\ACTUAL Ügyvitel.log.
Kapcsolat