IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

Mi a teendő a "... vezérlőelem betöltése nem sikerült..." hibaüzenet megjelenése esetén?

A "... vezérlőelem betöltése nem sikerült..." kezdető üzenet egy Windows hibaüzenet.

Megjelenése esetén az alábbiakat javasoljuk:

  1. Azon a gépen, ahol a hiba jelentkezik, indítsa újra az ACTUAL programot.
  2. Ha ezt követően is jelentkezik, indítsa újra az érintett számítógépet.
    Fontos: Windows 10 esetén a számítógép leállítása nem egyenlő az újraindítással. Windows 10 operációs rendszer esetén mindenképpen az "Újraindítás" funkció használata szükséges!
  3. Ha ezt követően is jelentkezik, állítsa le az ACTUAL programot, majd indítsa el a C:\Program Files (x86)\ACTUAL Ügyvitel mappában lévő ACUALReg.bat fájlt, és várja meg, míg lefut: (rendszergazda jogosultsággal).
  4. Ha a fent leírtak nem oldják meg a problémát, akkor szükséges az ACTUAL kliens újratelepítése az adott gépen. (Fontos: előtte ellenőrizzék a telepítés típusát a bejelentkező ablak Beállítás pontjában.
    • Ha a telepítés típusa "Kliens", akkor írják fel az adatbázis elérési útvonalat, ezután lépjenek ki, töröljék a programot és telepítsék újra Kliens módban.
    • Ha a telepítés típusa "Kliens és szerver", akkor az adatbázis is ezen a gépen tárolódik! Ilyen esetben szükséges egy adatbázis mentés készítése, majd a program újratelepítését követően a mentett adatbázisok visszatöltése.
    • Ha bizonytalan a telepítés típusát illetően, forduljon bizalommal rendszerinformatikus kollégáinkhoz a +36 1 302 8888 /15. mellék telefonszámon.
beállítás
Kapcsolat