Mi a teendő a "... vezérlőelem betöltése nem sikerült..." hibaüzenet megjelenése esetén?
A "... vezérlőelem betöltése nem sikerült..." kezdető üzenet egy Windows hibaüzenet.
Megjelenése esetén az alábbiakat javasoljuk:
- Azon a gépen, ahol a hiba jelentkezik, indítsa újra az ACTUAL programot.
-
Ha ezt követően is jelentkezik, indítsa újra az érintett számítógépet.
Fontos: Windows 10 esetén a számítógép leállítása nem egyenlő az újraindítással. Windows 10 operációs rendszer esetén mindenképpen az "Újraindítás" funkció használata szükséges! - Ha ezt követően is jelentkezik, állítsa le az ACTUAL programot, majd indítsa el a C:\Program Files (x86)\ACTUAL Ügyvitel mappában lévő ACUALReg.bat fájlt, és várja meg, míg lefut: (rendszergazda jogosultsággal).
- Ha a fent leírtak nem oldják meg a problémát, akkor szükséges az ACTUAL kliens újratelepítése az adott gépen. (Fontos: előtte ellenőrizzék a telepítés típusát a bejelentkező ablak Beállítás pontjában.
- Ha a telepítés típusa "Kliens", akkor írják fel az adatbázis elérési útvonalat, ezután lépjenek ki, töröljék a programot és telepítsék újra Kliens módban.
- Ha a telepítés típusa "Kliens és szerver", akkor az adatbázis is ezen a gépen tárolódik! Ilyen esetben szükséges egy adatbázis mentés készítése, majd a program újratelepítését követően a mentett adatbázisok visszatöltése.
- Ha bizonytalan a telepítés típusát illetően, forduljon bizalommal rendszerinformatikus kollégáinkhoz a +36 1 302 8888 /15. mellék telefonszámon.
