IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

Miért jelenik meg a "Cannot open backup device… (hozzáférés megtagadva)" hibaüzenet?

Adatbázis mentésekor a leggyakoribb hiba, hogy olyan helyet adunk meg, amelyre nincs írási jogosultsága az alkalmazást futtató felhasználónak (hibaüzenet: "Cannot open backup device… (hozzáférés megtagadva)"smile02.

Ilyen esetben az adattároló gépen (szerveren) az érintett felhasználó hozzon létre egy új alkönyvtárat, majd a mentési útvonalat erre az alkönyvtárra adja meg. Azaz, a pl. a c:\ gyökérkönyvtárba nincs jogosultságuk írni, ezért javasolt a felhasználó által létrehozni egy alkönyvtárat (pl. c:\ACTUAL), és a mentési útvonalnál ezt megadni cél mappaként.

Mentés fájlt mindig a szerver gépen egy adott mappába másoljuk, ne használjuk a Windows "Asztal"-t, az SQL Server nem képes olvasni az "Asztal"-on lévő fájlokat!

Mappa jogosultság beállítása 1.
Mappa jogosultság beállítása 2.
Kapcsolat