IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

Mit jelent a "Nincs szállító meghatározva" hibaüzenet rendelési összesítő futtatásakor?

Ez a hibaüzenet a rendelés összesítő futtatásakor jelenik meg, amennyiben az érintett cikk törzslapján nincs meghatározva egy alapértelmezett szállító sem. Ezt - ahogy az az üzenet írja is - menet közben is lehet pótolni.

A hiányosnak jelölt cikken az egér jobb gomb » Jelölt cikk megtekintése funkcióval meg lehet nyitni a cikk törzslapját, és ott a Szállítói adatok fülre kattintva, az Alapértelmezett szállító mezőbe fel kell vinni a beszállítót (ki kell választani a listából a mező melletti ... gombra kattintva), majd Ment, bezár.

Ezután már folytatható a rendelési összesítő, és a rendszer le tudja generálni a szállítói megrendelést a háttérben.

Menet közben is lehet változtatni a rögzített beszállítón, ha adott esetben máshonnan rendelik meg a terméket. A rendelés összesítő Szállítói rendelés adatainak megadása pontjában, az érintett termék szállítója melletti jelölőnégyzetet bepipálni, majd egér jobb gomb » Kijelölt szállító cseréje partnertörzs alapján (vagy ha már volt beszerzés a másik beszállítótól, akkor korábbi beszerzések alapján) » aktuális szállító kiválasztása, majd Rendben (kiválaszt). Ezután folytatható az összesítő a következő lépéssel.