Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

Pénzügyi kiegyenlítést rögzítettem, mégis nyitottnak látszik a számla - mi lehet a probléma?

Ha felvitték a bankot/pénztárt, a számlát mégis nyitottnak mutatja a rendszer, több dolgot érdemes ellenőrizni.

Amennyiben a teljes összeg kiegyenlítetlen (azaz nem történt meg az összevezetés, más néven pontozás):

  • A bank/pénztár rögzítése nem "normál" tranzakció típussal, hanem vevő/szállítói mozgással lett-e felvíve?
  • A partner csak egyszer van rögzítve a rendszerben, azaz a kiegyenlítést és a számlát biztosan ugyan arra a partnerre vezettük-e fel?
  • A bank/pénztár felvitelekor biztosan jól adtuk-e meg a bizonylatszámot?

Amennyiben nyitott számlaként, de látszólag 0 HUF egyenleggel hozza a lista:

  • A tizedes beállítások nem lettek-e a számla kiállítás és a bank/pénztár felvitel között módosítva? Nem lehetséges, hogy kerekítés áll a háttérben?