IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

Pénzügyi kiegyenlítést rögzítettem, mégis nyitottnak látszik a számla - mi lehet a probléma?

Ha felvitték a bankot/pénztárt, a számlát mégis nyitottnak mutatja a rendszer, több dolgot érdemes ellenőrizni.

Amennyiben a teljes összeg kiegyenlítetlen (azaz nem történt meg az összevezetés, más néven pontozás):

  • A bank/pénztár rögzítése nem "normál" tranzakció típussal, hanem vevő/szállítói mozgással lett-e felvíve?
  • A partner csak egyszer van rögzítve a rendszerben, azaz a kiegyenlítést és a számlát biztosan ugyan arra a partnerre vezettük-e fel?
  • A bank/pénztár felvitelekor biztosan jól adtuk-e meg a bizonylatszámot?

Amennyiben nyitott számlaként, de látszólag 0 HUF egyenleggel hozza a lista:

  • A tizedes beállítások nem lettek-e a számla kiállítás és a bank/pénztár felvitel között módosítva? Nem lehetséges, hogy kerekítés áll a háttérben?