Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

Sikertelen e-mail küldés esetén milyen beállításokat érdemes ellenőrizni?

A gyorsabb, pontosabb beállítás érdekében, kérjük egyeztessen e-mail szolgáltatójával a szükséges beállításokról, vagy gyűjtse ki az adatokat a levelezőprogramjából (pl. Outlook, Thunderbird, stb), mielőtt az Actual e-mail beállításokat elkezdené!

Adatok, amiket mindenképpen ki kell tölteni:

- SMTP szerver neve: levélküldő szervernév, vagy a szerver IP címe (néhány esetben megoldást jelenthet, ha inkább az IP címet írjuk be, pl. ha a névfeloldás nem működik, PTR rekord hiánya a szerveren, stb)

- alapértelmezett SMTP port: a levélküldő szerver portszáma, melyen kommunikál küldés közben.

      Alapértelmezett száma: 25

      SSL/TLS használat esetén: 587 (esetleg 465)

- fiók neve: e-mail postafiók neve, többnyire megegyezik az e-mail címmel

- jelszó: a postafiókhoz tartozó jelszó

- a kiszolgáló hitelesítést igényel: szinte minden esetben ki kell pipálni! Azt jelenti, hogy felhasználói nevet és jelszót vár a levélküldő szerver a postafiókhoz csatlakozáskor

- SSL és TLS titkosítás: csak abban az esetben kell pipálni, ha a szolgáltató ezt külön jelzi. Ha valamelyiket pipáltuk, akkor a portszámot is ennek megfelelően kell módosítani

- E-mail küldése .NET alkalmazással: ha be kell állítani SSL vagy TLS titkosítást, akkor mindenképpen pipálni kell! Ha nem használunk titkosítást, akkor nem muszáj.

- E-mail küldés utáni várakozás: Ez az az időszak, ameddig Actual vár a levélküldő szerver válaszára, a levél kiküldésének sikerességéről vagy sikertelenségéről. Javasoljuk a 10-15 másodperces érték beállítását. Ha nem adunk elegendő időt a levélküldő szervernek a válaszadásra, az azt jelenti Actual számára, hogy nem sikerült elküldeni a levelet.

- Tömeges e-mail küldés késleltetés: legalább 5000 értéket (5 másodperc) javaslunk beállítani. Akkor van jelentősége a beállításnak, ha olyan funkciót használunk Actualban, ami egymás után több levelet is kiküld. Például fizetési felszólítás, egyenlegközlők, stb. Ha rövidebb időszakot állítunk be és sok levelet küldünk el (pl. több, mint 50 db), az e-mail szolgáltató vagy más e-mail forgalom figyelő szervek fekete listára tehetik az IP címünket, vagy akár a levelező szervert is, spam küldési gyanú miatt. Emiatt hibát kaphatunk küldéskor és nem küldhetünk több levelet – ilyen esetben az e-mail szolgáltatóval kell egyeztetni.

- a küldő e-mail címe: az az e-mail cím, amiről elküldjük a levelet

email

Office 356 esetén:

SMTP szerver neve: smtp.office365.com

- Port: 587

Kiszolgáló beállításai - a kiszolgáló hitelesítést igényel = pipálva

Kiszolgáló beállításai - SSL titkosítás = pipálva

- Kiszolgáló beállításai - TLS titkosítás = pipálva

E-mail küldése .NET alkalmazással = pipálva

További link: https://support.microsoft.com/en-us/office/pop-imap-and-smtp-settings-8361e398-8af4-4e97-b147-6c6c4ac95353