Hogyan készíthetek adatbázis mentést?
A bejelentkező ablakban a Karbantartás funkcióba belépve, a Karbantartás menüpontban találjuk az Adatbázis mentése opciót.
A megjelenő ablakban a Cég (adatbázis) legördülő menüben válasszuk ki az ‹összes› opciót, majd a Mentési útvonal melletti mezőben adjuk meg a mentés helyét. Javasoljuk a ... keresőgomb használatával kiválasztani a mentés helyét a számítógépen. Fontos, hogy olyan helyet válasszunk, melybe biztosan van jogosultságunk írni!
Ezt követően a Rendben gomb megnyomása után megkezdődik az adatbázis mentése.
A program automatikusan minimum két adatbázis mentés fájlt készít:
- KronosAdmin.bak = rendszer adatbázis mentése;
- Kronos0001.bak = az első cég adatbázis mentése.
Több céges rendszer használata esetén minden egyes cégről külön mentési állomány készül (Kronos0002.bak, Kronos0003.bak, stb.).
A mentés visszatöltése során mindig a rendszer adatbázis visszatöltésével kell kezdenünk, utána következhetnek az egyes cégek.