Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

v2.1.33

2009. szeptember 3.

Kereskedelem

  • Bizonylatból történő mentés nélküli kilépéskor (pl. Esc) figyelemfelkeltő üzenet megjelenítése
  • Bizonyos funkciók jogosultsághoz köthetők (cikk beszerzési ár, szállítói adatok, receptúra és partner alapértelmezett ár, ügynök)
  • ÚJ – Minimum / optimum / maximum készletszint beállítása egy megadott időszak készletfogyásai alapján (Cikk űrlap » Készletszint beállítás vagy az "Egyéb" menüben)
  • Partner űrlapon az alábbi mezők hosszúsága 100 karakterre nőtt: Honlap, Kapcsolattartó neve
  • A bizonylatok e-mail küldési beállításai közül az "e-mail tárgy és üzenet" kezelése megváltozott. Most minden egyes eseményhez (bizonylathoz) egyedi e-mail tárgy és e-mail üzenet állítható be. Egy bizonylat e-mail-ben történő elküldésekor az itt beállított adatokkal kerül elküldésre az e-mail (a korábban – Beállítás funkcióban - beállított adatokat ezentúl nem veszi figyelembe a program, ezért az e-mail küldése előtt el kell végezni ezeknek az adatoknak az újbóli felvitelét az [Esemény] ikonra kattintva az "E-mail tárgy" és "E-mail üzenet" mezők kitöltésével.
  • A Készletkezelésben lévő bizományi funkcióknál megjelent az [Aktuális készlet] gomb, ami az aktuális bizományosi készletlistát indítja el.
  • Egyéb menü » cikk készlet export funkcióban a készlet mennyiségeket összegzi az utolsó oszlopban
  • Bizonylatok fájlba nyomtatásakor beállítható, hogy mi legyen az alapértelmezett mappa, ahol létrejön az elkészített fájl ([Beállítás] » Rendszer paraméterek » E-mail beállítások » "Fájlba nyomtatáskor az alapértelmezett mappa"
  • Bizonylat felvitelekor egy már felvitt sor módosításakor az [Új sor (F3)] gomb is aktívvá válik. (így lehet egy meglévő sort új sorként lemásolni)
  • Készletmozgások menüben (az oldal alján) is elérhető a cikk készleteinek Excel-be exportálása funkció
  • A vevő számla 3 nyomtatvány módosult:
    • angol/magyar illetve német/magyar nyelven is lehet nyomtatni
    • a devizás számlák esetén megjelenik a swift, iban, eu adószám is
  • Szerviz:
    • A nyomtatott szerviz munkalapon a "Felhasznált anyagok" rovatban az összes kiadott anyag/munkaidő megjelenik (korábban csak azok a tételek jelentek meg, amelyekről már szállítólevél készült)
    • A szerviz űrlapon kapcsolt bizonylat készítésekor (pl. kiszállítás vagy szerviz bizonylatok) a automatikusan felviszi új esemény sorként a rögzített bizonylatot (korábban a felhasználónak kellett a mentés gombra kattintani)
  • ÚJ – Partner extra adatok importálása (Egyéb menüben)
  • ÚJ – Ügyfélkapcsolat (CRM) ablakban az extra adatokra is lehet szűrni (CRM)

Pénzügy

  • Banki bizonylat rögzítésekor, ha kitöltjük az első dátumot, akkor automatikusan beállítja a többi dátum mezőt is ugyanarra a napra
  • Pénzügy » Teljesítések fülön lehet külön devizanemenként is szűrni a megjelenő adatokat (számlák és teljesítések).

Kimutatás

  • "Bizományba adott aktuális mennyiségi készletek" listában változások:
    • A listát lehet kérni cikkszám / cikknév szerinti sorrendben is (cikkcsoportosítást elhagyva)
    • Lehetőség van a cikk ár 1. és 2. bruttó árak megjelenítésére
  • "Forgalmi statisztikák" » "Termékek eladásai" listában lehetőség van cikk szerinti összesített kimutatás készítésére. Ezen kívül a devizanem szűrés használatával devizanemenkénti lekérdezésre is van lehetőség
  • ÚJ – Vevői számlák » "Vevő számlák (ügynök bontásban)" lista pénzügyi teljesítés szűréssel

Hibajavítások

  • Eladások haszna listából hiányoztak az előlegszámlák
  • A szállítói rendelés lemondása bizonyos esetekben hibásan működött
  • A vevő számla 3 nyomtatványon hiányzott a példányszám kijelzése
  • A partner űrlapról nem lehetett megnyitni a CRM-et
  • A főkönyvi áfa analitika kimutatás nem működött.
  • Vonalkódos felvitelnél nem vette figyelembe a vevői szerződést.
  • Vevői rendelés/foglalás módosításakor a címet nem lehetett módosítani
  • Ügynököt tartalmazó számla sztornózásakor a sztornó számlában nem került rögzítésre az ügynök kód és jutalék
  • Vevő számla (csekkes) nyomtatványon nem jelent meg az általános számla megjegyzés
  • Az indítási segéd Főkönyvi fülében a főkönyvi csoportban rögzített tételek nem jelentek meg a partnereknél.
  • Egyszerű bontás funkcióban az árellenőrzés nem megfelelően működött