IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

v2.1.39

2010. augusztus 11.

Kereskedelem

  • Bizonylat rögzítésekor figyelmeztetés, ha a felvinni kívánt cikk már szerepel a bizonylaton (Beállítás funkcióban kapcsolható be: Beállítás » Események, bizonylatok beállításai » Figyelmeztetés már felvitt cikk esetén)
  • Szerelvény típusú terméket nem lehet bevételezni
  • Bizományosi elszámolás funkciók külön menüpontba kerültek, valamint a Bizományos kezelés módja változtatható (1. szállítólevelek alapján/ 2. Összesített készlet alapján)
  • Szerviz munkalap működése megváltozott (várható költség, átvett kiegészítők). Lehetőség van átvételi (F9) ill. átadási (F11) munkalap nyomtatására
  • Bizonylat felviteli ablakban a cikk mezőbe történő beíráskor az első 10 találat megjelenik egy táblázatban
  • Cikk készlet exportálása (Excel-be) funkcióban lehetőség van a beszerzési árak megjelenítésére
  • Megjeleníthető egy ablakban egy adott cikk élettörténete (a cikk űrlapon az 'Élettörténet' fülön)
  • Új jogosultság: Bizományos kezelés módjának megváltoztatása
  • Rendelés feldolgozásban új funkció: a szállítói rendelés generálás lépésben lehetőség van arra, hogy feltöltsük készletünket a minimum/optimum/maximum készletre (a Beállítás gomb megnyomásával kapcsolhatjuk be ezt az opciót). Ezen kívül megjeleníthető a táblázatban a szabad készleten lévő mennyiség oszlop is
  • Pénzügyi számla feladásnál (ha olyan bizonylatszám már létezik), akkor a hibaüzenetben kiírja az actual bizonylatszámot (iktatószám) is
  • Bevételezés szállítói rendelés alapján - a bizonylat mentésekor megjelenik egy ablak, ahol látható, hogy az egyes megrendelések kihez tartoznak (illetve ha kevesebb érkezett be, akkor szétosztható a vevők között). Beállítása: Beállítás » Események, bizonylatok beállítása » Bevételezéskor szétosztási ablak megjelenítése
  • Partnerkód megjelenítése a nyomtatott bizonylaton a vevő neve fölött (jelenleg csak az alapnyomtatványokon)
  • CRM riasztás mezőben bővült a napok száma (3,4,5 és 6 nap)
  • Saját cég űrlapon a partnerkód is megadható (Rendszer adatok menü » Aktuális cég adatainak módosítása)
  • Vevők listája (megye szerint) módosult az elrendezés, a kapcsolattartó 2. telefonszáma is megjelenik
  • A deviza árfolyam ablakban (ha nincs megadva árfolyam), akkor a legutolsó érvényes árfolyamot hozza fel, és ez lesz a bizonylat árfolyama)
  • Deviza számla felvitelekor az árfolyam dátumával alapban megegyezik a kiállítás dátuma
  • Beállítható, hogy az Eladási folyamatokban a "Számla kiállítás" funkcióval csak szolgáltatás típusú cikket lehessen felvinni (Beállítás » Számlák)
  • Cikk képek kezelése megváltozott (webáruház miatt). Beállítható egy központi, megosztott mappa, ahol a képeket tároljuk (Beállítás » Rendszer adatok » Webáruház)
  • Bizonylat rögzítésekor lehetőség van arra, hogy a bizonylat sorainak egységárát százalékosan csökkentsük ("Bizonylat műveletek menü" » "Bizonylat értékének százalékos csökkentése (Ctrl+B)". Elsősorban előlegbekérő levél esetén van jelentősége.
  • CRM-ből, szerviz munkalapról is lehet Előleg számlát készíteni (Új bizonylat gomb)
  • A Beállítás menüben a "Vonalkód beállítások" almenü más helyre került ("Cikk beállítások" alól a "Törzsadatok beállításai "alá)
  • Árkalkulációban a kerekítést meg lehet adni a nettó vagy bruttó értékre is (Eszközök menü » Árkalkuláció kezelése)
  • SARZS kezelése (cikk űrlapon állítható be), a gyári szám kezelő modulban történik a nyilvántartásaA garancia adatokhoz megjegyzés írható (4000 karakter), ami a garanciajegyen megjelenítésre kerül
  • Partner címeknél lehetőség van megjegyzés beírására
  • Cikk keresőben tapadó göngyöleg (cikkek) kezelése (bizonylaton a tapadó cikkek automatikus rögzítése)
  • Vágólapról szövegdobozba másolás esetén sok esetben a sortörés is bekerült az adott mezőbe, ami problémát okozott a nyomtatás során. Ezért a partner és cikk űrlapon automatikusan eltávolítja a program ezeket a sortörés jeleket a vágólap (Ctrl+V) használata esetén
  • Bizonylatok felhasználása során a felhasználható bizonylatoknál beállítható az eredeti bizonylat tételeinek a sorrendje is (A „Bizonylatok felhasználása” ablakban a megjelenő táblázaton jobb egérklikk, majd a menüben az „Oszlopok beállítása” menüre kattintva a nem látható oszlopok között a „Biz.tétel sorrend” mező kiválasztása)

Pénzügy

  • Pénzügy / Kimutatások / Vevő összes számlái listában a sorrend: kiállítás dátuma szerint is lehetséges
  • Pénzügy » szállítók nyitott számláiban is van "partner szerint (lejárt)" lista típus ( mint a vevők esetén)
  • Pénzügy: A Szállítói, nem számla jellegű számlák felvitele esetében: a teljesítés napja, ÁFA dátuma és a kiállítás napja megegyezik
  • Pénzügy: Teljesítések » Fizetési felszólítás: a Fizetési felszólítás típusokhoz (1/2/3) a fejléc és lábléc szövegek külön-külön eltárolhatók
  • Pénzügyi vevői/szállítói számla másolható a Számla módosítása ablakban (Pénzügy » Pénzügyi funkciók)

Kimutatások

  • Elfekvő készlet lista készíthető beszerzési árak megjelenítésével is.
  • Termékek eladásai: a "Cikk szerinti összesítés" listatípusban lehet érték szerinti csökkenő sorrendben listázni
  • Eladások haszna: Bizonylat soronként listákban lehetőség van "Cikk sz. összesítés (készítéskori besz.áron)" listát készíteni haszon szerinti sorrendben is

Hibajavítások

  • Cikk másolásnál a vevői cikkszám nem kerül másolásra
  • Vevői visszaigazolás készítése ablakban nem a vevőnél beállított bankszámla jelent meg (hanem az alapértelmezett bankszámla)
  • Kiegészítők - jutalék elszámolásban minden funkció jogosultsághoz van kötve
  • Több előleg számla is felhasználható számla készítése közben (pénzügyben viszont ebből még lehet gond)
  • Rendelés és foglalás (csoportos) esetén is figyelmeztető üzenet jelenik meg, ha van nyitott felhasználható bizonylat az ügyfélnek » a beállításban opcióként kikapcsolható a funkció
  • CRM-ben ha ki volt pipálva a „Beállítások mentése”, a felelős személyeknél beállított értéket nem őrizte meg.
  • Partner keresőre külön jogosultság állítható be
  • A bizonylat utólagos módosítása ablakban rossz a mező bejárási sorrend
  • A bizományba vett készletek fogyási jelentésében az extra mértékegységben vezetett cikkek esetén hibás értékesítési mennyiség jelent meg.
  • Rendelési egység használata cikk űrlapon beállítható a Szállítói adatok fülön a rendelési m.egység. A Rendelés feldolgozásban a szállítói rendelés generálása a rendelési egységben történik (az alap m.egységből átszámításra kerül a rendelési egységbe)
  • Ideiglenes bizonylat élesítése után rossz volt a felkínált file név (fájlba nyomtatás választásakor)
  • Visszaigazolási javaslat készítésnél lehetőség van arra, hogy az eddigi javaslatkészítés helyett normál visszaigazolást készítsünk (ehhez pipáljuk ki a "Visszaigazolás javaslat nélkül" opciót a visszaigazolási javaslat ablakban)
  • Pénzügyben a Bank rögzítésnél megjelentek a partner 0 Ft-összegű számlái a kiegyenlítetlen számlák között
  • Ha a bizonylaton az ügyfelet megváltoztatjuk, akkor az új ügyfélhez az eredeti ügyfél fizetési határidejét másolta be a rendszer.
  • Hibás bizonylatok keletkeztek, ha egy bizonylatból párhuzamosan többen készítettek egy másik bizonylatot (felhasználással)
  • A házipénztár bevétel rögzítése ablakban a Proforma számlák is megjelentek, mint fizethető számlák