IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

v2.1.42

2011. február 2.

Kereskedelem

  • A vezetői információ modulban megjelent az „Infó” nevű gomb, amelynek megnyomása esetén a vezetők részére legfontosabb összesített (illetve kívánság szerint a részletes) adatok jelennek meg!
  • Kimutatás – A Forgalmi statisztikák » Vevők vásárlásai » cikk szerint részletesen bontva listában lehetőség van közvetlen excel export készítésére (A „Kimutatás típusa” listadobozban válasszuk az „Cikk szerint (Excel export)” sort).
  • A webáruház modulban a kézi export során (az [Export] gombra kattintva) az egyéb időzítések addig kikapcsolásra kerülnek, amíg a web áruház fel nem dolgozta az így előállított export fájlokat.
  • A bizonylat felhasználás ablakban beállítható, hogy a felhasznált bizonylat sorának megjegyzése is megjelenjen a táblázatban
  • A bizonylat készítés ablakban a bizonylat sorok táblázat alján megjelenik a státusz sor, ahol összesített adatok kerülnek kijelzésre (pl. tételek száma, össz. mennyiség)
  • Csoportos bizonylatgenerálás esetén (Kiegészítők menüben), az elkészített bizonylatok csoportos fájlba nyomtatása esetén – ha az „Email küldés” opció be van jelölve – a háttérben csoportosan elküldi a bizonylatban megadott e-mail címekre az így generált számlák nyomtatási képét.
  • Szerződésekben megjelent a "Csatolás" gomb, amellyel tetszőleges fájlokat lehet a szerződésekhez csatolni.
  • Utalások előkészítése ablakban a partner bankszámla is megjelenik (Pénzügy » Banki kapcsolat). A belföldi banki átutalások előkészítéséhez itt minden fontos információ rendelkezésre áll.
  • Munkalap összekötése a bizonylatokkal: A munkalapot össze lehet kötni egy készítendő bizonylattal is. Ehhez a munkalap ablakban válasszuk a [Bizonylat] funkciót, és készítsük el a kapcsolódó bizonylatot. Ebben az esetben a munkalap sorszámát a program automatikusan beleírja a készítendő bizonylat „Bizonylatszám 2” nevű mezőjébe. Ez köti össze a munkalapot a bizonylattal. Egyben az elkészült bizonylat a munkalap sorában is megjelenik, mint kapcsolódó bizonylat (onnan bármikor megnyitható). Hasznos tulajdonsága a rendszernek, hogy bizonyos esetekben automatikusan is hozzá tud kapcsolni bizonylatot a munkalaphoz. Ennek tipikus esete, amikor a munkalap befejezéséhez meg kell rendelnünk egy alkatrészt. Ehhez indítsunk el egy vevői rendelést. Az így rögzített rendelés megjelenik a Rendelés feldolgozásban, vagyis a rendszer szállítói rendelést generál, majd a beérkezéskor az árut automatikusan le is foglalja a vevő részére, valamint ezt a tényt rögzíti a kapcsolódó munkalapon is. Amennyiben a munkalap felelős személynél be van állítva az e-mail címe (Karbantartás modulban » Törzsadat » Felhasználó menüben), akkor automatikusan e-mail üzenet is készül részére.
  • A felhasználó esetén e-mail cím adható meg: Karbantartás modulban » Törzsadat » Felhasználó menüben)
  • CRM és Szerviz szűrési ablakban megjelent a táblázat alsó sorában a "Bizonylat" gomb, ami kijelzi az összes csatolt bizonylatot
  • Bizonylat készítés közben a [H] Haszon gomb megnyomása után megjelenő ablakban a bal alsó sarokban megjelent a [Korábbi beszerzések] nyomógomb (ugyanez a funkció a cikk űrlapról is elérhető a „Beszerzési árak” fülön.)
  • Elfekvő készlet lista időszakra is lekérdezhető
  • Rendelés feldolgozásban a menüben megjelent a "Kapcsolódó CRM űrlap megnyitása" funkció
  • Bizonylatok nyomtatása ablakban megjelent az "Etikett címke a tételekről gyári számmal" nyomtatvány
  • Bizományba adás funkcióban is lehetőség van kiszállítani korábban rögzített rendelésből vagy foglalásból (Bizonylatok felhasználása ablakban)
  • A Pénzügyi jogcímek törzsben beállítható, hogy a jogcímre könyvelt tételek feladásra kerüljenek-e a könyvelésbe (alaphelyzet). A Pénzügy » Könyvelés feladás során ezen jogcímek esetén nem történik feladás)
  • Minden szöveges típusú mező mentése esetén (ha a szöveg mező hossza kisebb, mint 300 karakter) a program eltávolítja a sortörés jeleket (pl. excel-ből történő másolás során kerülhetnek bele, ami a későbbiek során számos problémát okozhat)
  • Ideiglenes bizonylat készítése esetén lehet menteni az űrlap bezárása nélkül is (Ment (F6) gomb).
  • KIMUTATÁS - Pénzügy » ÁFA analitika listában a számla tételek összesítve jelennek meg (áfa kulcsonként)
  • KIMUTATÁS - Vevők havi forgalma cikkenként listában megjelenik a cikk nettó listaára (1. ároszlop) is.
  • Új házipénztár bizonylat felvitelekor a "mellékletek száma" alapban = 1
  • A dátumszűrési lista dobozban a korábbi "0 - Egyedi" helyett a "0 - <üres>" jelenik meg, ami kitörli a dátum mezőket (listák szűrési feltételeiben)
  • Vevői ajánlatok nyomtatása esetén a bizonylat sorban megjelenik a garancia szövege is
  • Magyar nyelvű bizonylatok nyomtatása esetén megjelenik a "Szállítási mód" szövege is (ha a bizonylatban ez tárolva van)
  • XML import esetén az xml fájlban meg lehet adni, hogy a partner helysége melyik országban található (az ACTUAL ország törzsben lévő nevet kell átadni)
  • Partner cím űrlapon a cím típusa is változtatható módosítás során
  • Devizanem űrlapon a devizanem csak 3 karakter lehet, és csupa nagybetű
  • Partner űrlapon inaktívvá állítás során ellenőrzi a program, hogy van-e pénzügyi tartozása az ügyfélnek, és ha igen, nem engedi inakívvá tenni.
  • Egyéb menü » Cikk készleteinek exportálása funkció módosítása: Be lehet állítani, hogy a "Normál készlet" oszlop melyik raktárak normál készleteit tartalmazza.

Hibajavítások

  • Partner törzs importálása MS Excel alapján funkcióban az alapértelmezett ároszlopot nem lehetett importálni.
  • A szállítólevél készítésekor – garanciális termék esetén – az általános garancia szöveg jelenik meg a garanciajegyen (gyári számos termék esetén a gyári számhoz rendelt garancia is megjelenik)
  • Futó vevői rendelések kimutatása hibát jelzett, ha partner szűrés volt beállítva
  • Bizonylatgenerálás funkcióban a további szűrések között, ha bejelölésre került a ”Gyakoriság”, akkor hibát jelzett
  • Bizonylat nézet ablakban történő rendelés nyomtatása bizonyos esetekben nem működött (ha egy rendelés alapján már készítettünk visszaigazolást)
  • Export számla helyesbítése esetén a helyesbített tételekben tévesen szerepelt az áfa kulcs.
  • Pénzügy » Infó ablakban a számlák összege abszolút értékben jelentek meg (pl. szállítói visszaáru számla pozitív értékben)
  • Lista » Raktárak mennyiségi raktárkészletei » cikk aktuális készlete (raktáranként) értékkel: a részletes és összesített lista eltérő értéket tartalmazott.