IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

v2.1.58 SP1

megjelent: 2016. január 12.

Kiemelt újdonságok

  • „Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” funkció megvalósítása
  • Részletes partner címek tárolása (közterület, jellege, házszám, épület, lépcsőház, emelet, ajtó)
  • 2016. január 1-től vevői számla nem készíthető részletes címek nélkül
  • Saját cégünk részletes cím adatait meg kell adnunk új vevői számla kiállítása előtt
  • Csomagolás, futárnak átadás funkciók tovább fejlesztése
  • Sarzs számok megbontásának lehetősége
  • EKÁER (Elektronikus Közúti Árforgalom Ellenőrző Rendszer) próbaüzem

Partner címek

  • A partner űrlapon lévő cím adat részletesen is felvihető a cím melletti gombra kattintva (közterület, jellege, házszám, épület, lépcsőház, emelet, ajtó). A „Címek” fülön ugyanígy rögzíthetők a további címek
  • Új - Partner cím kereső ablak - A [Partner] ikon melletti nyílra kattintva választható a menüből (ennek segítségével exportálhatjuk Excel-be a meglévő partnereink címeit
  • Partner cím importálása Excel fájl alapján funkcióban részletes címek megadásának lehetősége (Export/import menüben)
  • Bizonylat felvitele során a [Cím] gombra megjelenő címek ablakban részletes cím adatok megadásának lehetősége
  • 2016. január 1-től vevői számla nem készíthető részletes címek nélkül, ezért javasolt a partner címek szétbontása (az excel export/import funkcióval tömeges átalakítás lehetséges). Mivel a címeket a rendszer a bizonylatokban is eltárolja, különösen ügyelnünk kell abban az esetben, ha korábbi bizonylat felhasználásával készítünk számlát. Amennyiben január 1. előtt még a hagyományos módon szeretné rögzíteni a címeket, az alábbi beállítással teheti meg: [Beállítás] » Törzsadatok beállításai » Partner beállítások » Részletes partner címek használata
  • „Előleg számla”, „Vevői számla” illetve „Kiszállítás és számla” esetén kötelező megadni a vevő részletes cím adatait: ennek hiányában megjelenik a „Részletes cím” adatok ablak, ahol a szétbontás elvégezhető utólag is. Ugyanezen okból a tömegesen generált számlák esetén is ellenőrzés történik, ha csak egy számla esetén is hiányzik a részletes cím adat, akkor a számla generálás meghiúsul: az érintett funkciók: „Csoportos számlázás”, „Bizonylat készítés XML fájl alapján”, Webkapcsolat modulban XML importálás

EKÁER

  • EKÁER próbaüzem alatt (3 hónapig) mindenki ingyen használhatja (később külön modulként megvásárolható)
  • Az EKÁER használatba vételéhez szükséges kezdeti beállítások itt végezhetők el: [Beállítás] » Feladás külső rendszerbe » EKÁER
  • Bizonylat keresőben a „Műveletek” menüben lehet a kijelölt bizonylat(ok) alapján új EKÁER adatlapot készíteni (a bizonylat(ok) alapján kitölti a rendszer az EKÁER adatlap mezőt)
  • Lehetőség van több bizonylat, vagy akár ideiglenes bizonylat alapján is EKÁER adatlapot készíteni.
  • A kezdő képernyő felső ikon során lévő „Bizonylat” ikon melletti nyílra kattintva lehet az elkészült EKÁER adatlapokat szerkeszteni
  • Az EKÁER adatlap „Műveletek” menüben lehet az adatokat ellenőrizni, a kézi feltöltéshez az xml fájlt előállítani, illetve a közvetlen feltöltést (EKÁER szám lekérést) valamint az utólagos módosításokat, törléseket, véglegesítéseket elvégezni

Kiszedés, csomagolás, futár

  • A csomagolás funkcióban apróbb változtatások: vonalkód mezőbe 13 karakter beírása esetén automatikusan továbblép (EAN-13), rendelésszám kiválasztása esetén automatikusan megnyílik az ellenőrzés funkció.
  • A csomagolás során előállításra kerülő csomag címkék módosultak (trans-o-flex, pick-pack)
  • A csomagolás során előállításra kerülő futár cégeknek készülő fájlok módosultak (trans-o-flex, pick-pack)
  • A csomagolás funkcióban generált számla nyomtatása a beállított példányszámban készül (utólagos nyomtatáskor mindig 1 példányban)
  • A futárnak készítendő fájl előállítási ablakban a sztornó/sztornózott számlák nem jelennek meg

Cikk, cikkcsoport

  • A cikk űrlapon az „Élettörténet” fülön lévő [Megjelenítés] gombra megjelenő adott cikk élettörténetének táblázatában megjelenik a bizonylat létrehozásának dátum-ideje
  • A cikk űrlapon a „KN kód” mező az „Egyéb” fülről átkerült a fő ablakba a jegyzékszám mező alá.

Egyedi azonosítás - SARZS

  • Egyedi azonosítók rögzítése ablakban sor megbontás funkció megvalósítása (sarzs esetén): Az Egyedi azonosítók rögzítése ablakban a "Sor megbontása" funkció átalakítása. A módosítás révén korlátlan számban lehet megbontani egy sarzs számot, különböző mennyiségekben. Az összes sor mennyisége azonban nem haladhatja meg az eredeti mennyiséget, ezt a program ellenőrzi.

Bizonylatkezelés

  • „Bizonylat ár nélkül” nyomtatványban is megjelennek a receptúrás összetevők.
  • Bizonylat ablakban (pl. ajánlatban) több sor törlésének lehetősége
  • Szállítólevél fej adatai mentés után is módosíthatóak
  • Új vevői számla készítésekor a státusz mező értéke automatikusan „Számla elkészült” értékre áll
  • Új vevői szállítólevél készítésekor a státusz mező értéke automatikusan „Kiszedés alatt” értékre áll
  • Bevételezés mentésekor – amennyiben a cikkhez nincs alapértelmezett szállító rendelve – a rendszer automatikusan a bevételezési bizonylaton szereplő szállító partnert rendeli a cikk űrlapon lévő alapértelmezett szállító rovathoz.
  • Vonalkód (kisker) ablakban a vonalkód beolvasása után egyből felviszi a tételt, ha 13 karakteres (ean-13 esetén)

Projekt

  • Projekt űrlapon változások:
    [Szerviz] gomb, amely megnyitja a Szerviz munkalap keresőt, kitöltve partner adatokkal
  • Egyéb költség mező (szerviz munkalapból veszi az adatokat)
  • A korábbi „Szolgáltatás” gomb felirata "Alvállalkozói teljesítés"-re változott
  • A bevétel rovatban nyitott vevői ajánlatok megjelenítése

Egyéb

  • ÚJ – Az „Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” funkció a „Rendszer” menüből indítható
  • ÚJ - Feladás külső könyvelő programba menüben a „Win Kont NET” könyvelőprogramba is végezhető feladás (vevői/szállítói számlák, partnerek)
  • Feladás Kontír könyvelő programba esetén apróbb változtatások (könyvelési bizonylat megnevezés, megjegyzés beírása).
  • „Aktuális cég adatainak módosítása” funkcióban új adatok megadásának lehetősége: részletes cím adatok, egyéni vállalkozói adatok, kisadózó, csoportos adószám
  • Karbantartás modulban a cégek kezelése űrlap megváltozott, csak a legfontosabb adatokat lehet itt módosítani (a részletesebb adatokat az Ügyvitel programban lehet megadni)
  • A Rendelés feldolgozás szűrési ablakban a rendelés fej adatok táblázatban beállított sorrendet megjegyzi a rendszer
  • A pénzügyi egyenlegközlő (fizetési felszólítás) e-mail címzettje beállítható előre. A partner kapcsolattartók ablakban ki kell pipálni a "Pénzügyi levelezések e-mail címzettje" opciót. A pénzügyi levelek iktatása és e-mail-ben küldése esetén az így beállított kapcsolattartó e-mail címére kerül elküldésre a rendszer által generált pdf nyomtatvány

CRM, Szerviz

  • Szerviz kereső ablakban "szerviz típus" szűrési lehetőség
  • A szerviz űrlap megváltozott. új fül jött létre „Tényleges költség” néven: a "Munkaidő" fülről átkerült ide a munkaidő (belső) rögzítési lehetőség, illetve kibővült az "Egyéb költség" rögzítési lehetőséggel (a munkaidő mintájára - pl. üzemanyag költség/stb. 12.000 Ft). Az itt rögzített egyéb költségek megjelennek a projekt űrlapon az "Egyéb költség" mezőben (amennyiben a munkalapon a projekt kitöltésre került („Gyűjtőkód” fülön)
  • A nyomtatott szerviz munkalapon a vevő mobilszáma is megjelenik

Webáruház

  • Csak az árak exportálásának lehetősége (eddig a cikk összes adata egyetlen fájlban került előállításra, amelynek előállítása és feldolgozása sok időt vett igénybe – ezentúl lehetőség van arra, hogy csak a módosult árakat tartalmazó fájl készüljön el): ehhez szükséges beállítás: [Beállítás] » Rendszer paraméterek » Webáruház » Export » Cikk árak exportálása külön fájlban. Az opció kipipálása esetén a cikk árak külön állományba kerülnek (cikk_ar_export.xml) az \export\out mappában (ilyenkor a cikk "Web státusz" mező értéke=3). A működés hasonló, mint a cikk_export.xml fájlé, azaz a webáruház feladata a feldolgozás után a fájl törlése az ftp tárhelyen. Jelenleg az alábbi árlista import funkciók állítják be a webstatus értékét 3-ra: web modulban szállítói adatok importálása (automatikus import), Export/import funkcióban szállítói adatok importálása. Webkapcsolat modulban a cikk exportálással egy időben készül el a cikk_ar_export.xml fájl (\export\out mappában)

Hibajavítások

  • Ideiglenes bizonylat nyomtatása esetén a tételek sorrendje nem az éles nyomtatásnak megfelelő volt
  • Apróbb hibajavítások

SP1

  • A vevői számla készítés előleg számla felhasználása során az előleg számla megjegyzés, tárgy rovatát most már csak akkor másolja át, ha az [Előleg] gombra kattintva megjelenő ablakban ez a jelölőnégyzet ki van pipálva
  • Bizonylat sor felvitel/módosítás ablakban a sor összesen kijelzése a státusz sorban
  • Bizonylat készítés xml fájl alapján: új cikk esetén a CikkTipus értékének ellenőrzése, és csak az alábbi értékek engedélyezése (3,4,5,6,10) – alapértelmezett érték = 5
  • Webes termékek esetén a kapcsolódó (tapadó/variáns) cikkek módosításának hatására a termék exportálásra kerül a webáruház felé
  • Kisebb hibajavítások