IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
Táviroda
KRONET Internet

Beállítható, hogy a készletekről automatikus mentés készüljön?

A Windows Feladatütemező segítségével a készletállapot mentését automatizáltan is elvégeztethetjük a rendszerrel.

Ehhez a lenti (dőlt betűvel szedett) utasítást egy batch fájlba kell tenni (jegyzettömbbe bemásolni, majd menteni úgy, hogy a fájlnévhez "fájlnév.bat" -ot írunk be), és ezt a .bat fájlt kell meghívni az adatbázist kezelő gépen (szerveren) a Windows "ütemezett feladatok" menüpontjában.

Természetesen - ha szükséges - módosítani kell a paramétereken (pl. Kronos0001 helyett másik adatbázis, ha nem az elsődleges, hanem másodlagos cég készlet információit szeretném menteni).

Részletes készletállapot mentése:

sqlcmd -U KrUser -P ACT1054KrUser -S (local)\actual -d Kronos0001 -Q "EXEC dbo.Kr_InsKeszletFej @Tipus=1, @BOType=2"

 
Mivel a könyvelőnek általában a hó végi zárókészlet értékére van szüksége, a mentés ütemezését javasolt minden hó első napján hajnalra beállítani.