IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

Integrált Vállalatirányítási Rendszer

Ajánlatkérő űrlapunk használatához szükséges a JavaScript támogatás - az igényei szerint választott modulok és a felhasználók száma alapján JavaScript számítja ki a várható vételárat.

Amennyiben ez nincs bekapcsolva a böngészőjében, kérjük, kapcsolja be. Ha NoScript beépülőt használ, kérjük, adja ezt az oldalt a kivételek közé.

Ha a fentiek elvégzése után sem jelenik meg az űrlap, vagy nem szeretné engedélyezni a JavaScript-et, kérjük, írja meg az info(kukac)actualugyvitel(pont)hu e-mail címre, hogy milyen ACTUAL modulokat szeretne használni, illetve hány felhasználóra szeretné megvásárolni a rendszert. Kollégánk hamarosan megküldi önnek részletes ajánlatunkat.

Az ACTUAL Integrált Vállalatirányítási Rendszert azoknak ajánljuk, akik saját maguk szeretnék összeállítani ügyviteli szoftverüket. Moduláris felépítésének köszönhetően a rendszer szabadon alakítható, funkciói széles körben választhatók az ajánlat megírásától kezdve a komissiózás folyamatain át, a kintlévőség kezelést is támogató pénzügyi funkciókkal, az előzetes könyvelési kontírozásig. Minden cég igénye más és más, így az ACTUAL ERP szoftvert úgy fejlesztettük, hogy elegendő csak a valóban szükséges részeket megvásárolni.

Integrált Vállalatirányítási Rendszer

Az ACTUAL szabadon állítható össze a felsorolt modulokból, néhány szükséges feltételt figyelembe véve.

Az alábbi listában

  • összehasonlíthatja az egyes ACTUAL szoftverek modulösszeállítását;
  • az egyes modulok nevére mutatva rövid összefoglaló jelenik meg a modul főbb funkcióiról;
  • a névre kattintva megtekintheti az adott modul teljes leírását;
  • az árak melletti jelölőnégyzetekre kattintva tetszőleges modullistát válogathat össze (ha egy modul működéséhez szükséges egy másik, automatikusan bejelölődik az is).

KERESKEDELMI ALAPRENDSZER

12 000 Ft

9 600 Ft

Ajánlat, rendelés

15 000 Ft

12 000 Ft

Rendelés feldolgozás

29 000 Ft

23 200 Ft

Kiszedés, csomagolás, futár

35 000 Ft

28 000 Ft

Előlegszámla

10 000 Ft

8 000 Ft

E-számla

15 000 Ft

12 000 Ft

Bejövő számla

10 000 Ft

8 000 Ft

Árlista, árkalkuláció

10 000 Ft

8 000 Ft

Csoportos számlázás

25 000 Ft

20 000 Ft

Ügynöki jutalék kezelése

15 000 Ft

12 000 Ft

Engedmények, akciók kezelése

17 000 Ft

13 600 Ft

Idegen deviza kezelés

10 000 Ft

8 000 Ft

Projekt- és gyűjtőkód rendszer

19 000 Ft

15 200 Ft

Naplózás

10 000 Ft

8 000 Ft

EKÁER

29 000 Ft

23 200 Ft

Ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás

25 000 Ft

20 000 Ft

Szerviz + ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás

35 000 Ft

28 000 Ft

KÉSZLETKEZELÉS

29 000 Ft

23 200 Ft

Leltár

15 000 Ft

12 000 Ft

Bizományos kezelés

25 000 Ft

20 000 Ft

Egyedi azonosító (gyári szám) kezelés

29 000 Ft

23 200 Ft

Jövedéki modul

37 000 Ft

29 600 Ft

CsipoGO! kapcsolat modul

45 000 Ft

36 000 Ft

GYÁRTÁS

35 000 Ft

28 000 Ft

Bővített gyártás

42 000 Ft

33 600 Ft

PÉNZÜGY - BANK, PÉNZTÁR

25 000 Ft

20 000 Ft

Pénzügy - számlák

17 000 Ft

13 600 Ft

Pénzügy - deviza

11 000 Ft

8 800 Ft

HÁZIPÉNZTÁR

17 000 Ft

13 600 Ft

Házipénztár - deviza

10 000 Ft

8 000 Ft

VEZETŐI INFORMÁCIÓ - KONTROLLING

21 000 Ft

16 800 Ft

FELADÁS KÜLSŐ RENDSZERBE

49 000 Ft

39 200 Ft

WEBÁRUHÁZ KAPCSOLAT

79 000 Ft

63 200 Ft

UNAS webáruház kapcsolódás

45 000 Ft

36 000 Ft

ShopRenter webáruház kapcsolódás

45 000 Ft

36 000 Ft

  • A Kereskedelmi alaprendszer minden modul működéséhez szükséges.
  • Az egyes almodulok működéséhez szükséges annak főmodulja is (a táblázatban kiemelve), pl. a Leltár modulhoz szükséges a Készlet megléte.
  • További szükséges modul kapcsolatok:
    • a Gyártás (és a Bővített gyártás) modul működéséhez szükséges a Készletkezelés;
    • a Rendelés feldolgozás és a Kiszedés, csomagolás, futár modulok működéséhez szükséges az Ajánlat, rendelés;
    • a Kiszedés, csomagolás, futár modul működéséhez szükséges a Rendelés feldolgozás;
    • a Jövedéki modul jogszabály szerinti működéséhez szükséges a Naplózás;
    • Vezetői információ - kontrolling modul működéséhez szükséges a Pénzügy - bank, pénztár;
    • az Idegen deviza kezelés modul használata esetén a kiegyenlítés kezelés devizában a Pénzügy - deviza vagy a Házipénztár - deviza modulokkal lehetséges;
    • az Ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás és a Szerviz + ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás modulok közül csak az egyik választható, a kettő együtt szükségtelen.
Kapcsolat