IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
Táviroda
KRONET Internet

Integrált Vállalatirányítási Rendszer

Ajánlatkérő űrlapunk használatához szükséges a JavaScript támogatás - az igényei szerint választott modulok és a felhasználók száma alapján JavaScript számítja ki a várható vételárat.

Amennyiben ez nincs bekapcsolva a böngészőjében, kérjük, kapcsolja be. Ha NoScript beépülőt használ, kérjük, adja ezt az oldalt a kivételek közé.

Ha a fentiek elvégzése után sem jelenik meg az űrlap, vagy nem szeretné engedélyezni a JavaScript-et, kérjük, írja meg az info(kukac)actualugyvitel(pont)hu e-mail címre, hogy milyen ACTUAL modulokat szeretne használni, illetve hány felhasználóra szeretné megvásárolni a rendszert. Kollégánk hamarosan megküldi önnek részletes ajánlatunkat.

Az ACTUAL Integrált Vállalatirányítási Rendszert azoknak ajánljuk, akik saját maguk szeretnék összeállítani ügyviteli szoftverüket. Moduláris felépítésének köszönhetően a rendszer szabadon alakítható, funkciói széles körben választhatók az ajánlat megírásától kezdve a komissiózás folyamatain át, a kintlévőség kezelést is támogató pénzügyi funkciókkal, az előzetes könyvelési kontírozásig. Minden cég igénye más és más, így az ACTUAL ERP szoftvert úgy fejlesztettük, hogy elegendő csak a valóban szükséges részeket megvásárolni.

Integrált Vállalatirányítási Rendszer

Az ACTUAL szabadon állítható össze a felsorolt modulokból, néhány szükséges feltételt figyelembe véve.

Az alábbi listában

  • összehasonlíthatja az egyes ACTUAL szoftverek modulösszeállítását;
  • az egyes modulok nevére mutatva rövid összefoglaló jelenik meg a modul főbb funkcióiról;
  • a névre kattintva megtekintheti az adott modul teljes leírását;
  • az árak melletti jelölőnégyzetekre kattintva tetszőleges modullistát válogathat össze (ha egy modul működéséhez szükséges egy másik, automatikusan bejelölődik az is).

KERESKEDELMI ALAPRENDSZER

12 000 Ft

9 000 Ft

Ajánlat, rendelés

8 000 Ft

6 000 Ft

Rendelés feldolgozás

19 000 Ft

14 250 Ft

Kiszedés, csomagolás, futár

29 000 Ft

21 750 Ft

Előlegszámla

8 000 Ft

6 000 Ft

E-számla

8 000 Ft

6 000 Ft

Bejövő számla

8 000 Ft

6 000 Ft

Árlista, árkalkuláció

8 000 Ft

6 000 Ft

Csoportos számlázás

15 000 Ft

11 250 Ft

Ügynöki jutalék kezelése

8 000 Ft

6 000 Ft

Engedmények, akciók kezelése

8 000 Ft

6 000 Ft

Idegen deviza kezelés

8 000 Ft

6 000 Ft

Projekt- és gyűjtőkód rendszer

10 000 Ft

7 500 Ft

Naplózás

8 000 Ft

6 000 Ft

Online pénztárgép kapcsolat

15 000 Ft

11 250 Ft

EKÁER

26 000 Ft

19 500 Ft

Ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás

19 000 Ft

14 250 Ft

Szerviz + ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás

29 000 Ft

21 750 Ft

KÉSZLETKEZELÉS

25 000 Ft

18 750 Ft

Leltár

8 000 Ft

6 000 Ft

Bizományos kezelés

19 000 Ft

14 250 Ft

Egyedi azonosító (gyári szám) kezelés

19 000 Ft

14 250 Ft

Jövedéki modul

35 000 Ft

26 250 Ft

GYÁRTÁS

19 000 Ft

14 250 Ft

Bővített gyártás

30 000 Ft

22 500 Ft

PÉNZÜGY - BANK, PÉNZTÁR

18 000 Ft

13 500 Ft

Pénzügy - számlák

15 000 Ft

11 250 Ft

Pénzügy - deviza

8 000 Ft

6 000 Ft

HÁZIPÉNZTÁR

15 000 Ft

11 250 Ft

Házipénztár - deviza

8 000 Ft

6 000 Ft

VEZETŐI INFORMÁCIÓ - KONTROLLING

19 000 Ft

14 250 Ft

FELADÁS KÜLSŐ RENDSZERBE

39 000 Ft

29 250 Ft

WEBÁRUHÁZ KAPCSOLAT

65 000 Ft

48 750 Ft

UNAS webáruház kapcsolódás

30 000 Ft

22 500 Ft

  • A Kereskedelmi alaprendszer minden modul működéséhez szükséges.
  • Az egyes almodulok működéséhez szükséges annak főmodulja is (a táblázatban kiemelve), pl. a Leltár modulhoz szükséges a Készlet megléte.
  • További szükséges modul kapcsolatok:
    • a Gyártás (és a Bővített gyártás) modul működéséhez szükséges a Készletkezelés;
    • a Rendelés feldolgozás és a Kiszedés, csomagolás, futár modulok működéséhez szükséges az Ajánlat, rendelés;
    • a Kiszedés, csomagolás, futár modul működéséhez szükséges a Rendelés feldolgozás;
    • a Jövedéki modul jogszabály szerinti működéséhez szükséges a Naplózás;
    • Vezetői információ - kontrolling modul működéséhez szükséges a Pénzügy - bank, pénztár;
    • az Idegen deviza kezelés modul használata esetén a kiegyenlítés kezelés devizában a Pénzügy - deviza vagy a Házipénztár - deviza modulokkal lehetséges;
    • az Ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás és a Szerviz + ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás modulok közül csak az egyik választható, a kettő együtt szükségtelen.